Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com126 $
CheapTickets126 $
Travelocity126 $
Orbitz.com126 $
Tripadvisor126 $
FindHotel
Anmeldt d. 2. august 2021 fra mobile enheder

Mine og familiens forventninger var ret høje, da Tambohus Kro har et godt rygte i lokalområdet. Desværre levede fiskebuffeten ikke op til hvad vi havde forestillet os.

Vi blev vist ind i et stort rum, hvor der i midten var et bord med maden og ved siden af et bord med tallerkener, bestik, brød og en suppe med fersken og rejer.

Selve buffeten virkede lidt ulogisk opbygget. Der var fine små sedler, hvor der stod beskrevet hvad der var. Desværre kun hvilken slags fisk, fx ristet havtaske og ikke hvad der var nedenunder, så det blev sådan lidt et indtryk/oplevelse af forskellige fiske typer og ikke forskellige anretninger. Så det fremstod meget ensformigt.

Der var ikke jomfruhummer og rødspætter, til stor ærgelse for det barn vi havde med.

Det var samlet set ganske fornuftigt og veltilberedt, men samlet set skuffede det og oplevelsen var at den rette pris måske havde været mere omkring 200 end de 369.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Bennedikte P
Anmeldt d. 26. juli 2021 fra mobile enheder

Vi boede i et rummeligt familieværelse med altan mod haven. Gode senge.
Vi havde tilkøbt en 4- retters meny og det var mad af meget høj kvalitet. Vi tilkøbte vinmeny, 4 store gode glas vin for 300kr. Meget sød betjening.
Morgenmaden var veltilberedt og der var et stort udvalg med gode oste og frisk frugt.
Der ligger en hyggelig havn overfor kroen, og der er gode muligheder for at gå tur.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, juliethin
Anmeldt d. 23. juli 2021 fra mobile enheder

Tambohus kro og bade hotel
Vi afholdt en minde sammenkomst på kroen.
Vi ville have smørrebrød. Der var 3 kategorier, at vælge imellem.
Håndmadder, smørrebrød og luksus smørrebrød.
Vi havde valgte luksus smørrebrød til Kr. 48.00 pr stk.
Dette var en skuffende oplevelse. Der var ingen roastbeef eller fiskefileter. Der var æggemad med 4 rejer, vandet hamburgerryg med italiensk salat, rullepølse, dyrlægens natmad og oksebryst. I en meget skrabet udgave. Vi spurgte hotellet om bestillingen nu også var rigtig forstået. Hvortil svaret var at det, var deres fineste smørrebrød.

Værelsestip: Bestil ikke luksus smørrebrød.
Tak, Gustav0612
Anmeldt d. 22. juli 2021 fra mobile enheder

Med beliggenhed lige i vandkanten og en dejlig terrasse med havudsigt er dette sted ren idyl. Værelserne er nyrenoverede, modtog pris i 2020, og meget lækre - sengen er helt fantastisk.
Dejlig mad - mulighed for gourmet med vine og traditionel dansk kro mad. Personalet yder den fineste, opmærksomme betjening og der er smil og en frisk bemærkning. Vælg værelser med fjordudsigt - de ekstra penge er givet godt ud. Vi kommer gerne igen

Værelsestip: Vælg værelse med fjordudsigt
Tak, KeldB19
Anmeldt d. 30. juni 2021 fra mobile enheder

Kroen ligger et roligt sted med udsigt over vandet. Der var rigtig fin service og meget lækker mad. Deres 6 retters menu med vinmeny var rigtig god til en meget rimelig pris. Udover at maden var lækker var der store portioner, så man skal have en god appetit. Og der blev skænket store glas vin.

Tak, Jorn Peter P