Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.282)
Filtrer anmeldelser
2.282 resultater
Medlemsvurdering
864
889
341
115
73
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
864
889
341
115
73
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 2.282 anmeldelser
Anmeldt d. 26. marts 2017

Gammelt og slidt lufthavnshotel. Lousy morgenmad, dårligt internet, hvor de lovede 3 dobling af internettet. Jeg målte det til 5mb ned og 0,5 op. Hvis det er en 3 dobling, har det godt nok været dårligt inden. Vi boede i et værelse der endnu ikke var renoveret, så det var meget nedslidt. Utæt vandhane.

Dato for ophold: marts 2017
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, kimhB9096IV
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
GeneralManager650, General Manager hos Best Western Plus Grosvenor Airport Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. marts 2017
Google Oversæt

Hello Kim - sorry you did not enjoy your stay with us. We hope you give us another try. Jim McGuire, GM

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 3. juli 2016

Lufthavnshotel med shuttleservice.
Ældre hotel med standard værelser og rengøring er ok.
Hotellet ligger tæt ved lufthavnen, hvorfor man skal forvente flystøj.
Betjeningen i hotellets restaurant kunne godt være venligere og mere serviceminded.
Gratis morgenmad med fint udvalg og standard.

Dato for ophold: juni 2016
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Tak, Kenneth C
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 9. oktober 2014

Hotellet var virkelig godt og ydede en rigtig god service. Restauranten var også god og tjeneren ydede en fantastisk service. Morgenmaden var den bedste vi i 3 uger har fået i USA. Så det er ikke sidste gang vi har været på Hotellet.

Dato for ophold: oktober 2014
  • Rejsetype: Rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Carsten H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
GeneralManager650, General Manager hos Best Western Plus Grosvenor Airport Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. oktober 2014
Google Oversæt

Traveler rating: 4 of 5 stars

"Holidays in USA"
Oct 9, 2014 Review collected in partnership with Best Western
GOOGLE TRANSLATION:
The hotel was really good and provided a really good service. The restaurant was also good and the waiter provided excellent service. The breakfast was the best we've got three weeks in the United States. So it's not the last time we have been in the hotel.
....Hello Denmark and thanks so much for your great review! I am happy to read that you enjoyed your stay and our restaurant! Please stay with us again soon. Jim McGuire, GM

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 1. juli 2011

Fantastisk personale ... meget hjælpsomme, altid pålidelige.
Meget travlt med en masse lufthavns trafik og personalet håndterer situationerne fortræffeligt.
Eneste problem er parkering, når de bruger deres selskabslokaler til seminarer mv.

1  Tak, workaholic6289
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original
GeneralManager650, General Manager hos Best Western Plus Grosvenor Airport Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. juli 2011
Google Oversæt

Thank you for your great review and the nice mention of our staff! It is nice to see that their excellent customer service is noticed, especially during our busy times. I am glad you mentioned our 9th floor rooms - this is now our "Grosvenor Level", offering nightly turn-down service, upgraded amenities and bathrobes. It has been a big hit. Although Monterey is just a short drive away, we hope to see you often! Thank you again.
Jim McGuire
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 4. juli 2017

Dato for ophold: juni 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
GeneralManager650, General Manager hos Best Western Plus Grosvenor Airport Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser