“Buffet i et trangt lokale”
Anmeldelse af Bit O'Denmark Restaurant

Bit O'Denmark Restaurant
nr. 29 af 77 Restauranter i Solvang
Køkkener: Skandinavisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Buffet, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Buffet, Reservationer
Anmeldt 22. oktober 2017 fra mobile enheder

Maden var ganske udmærket men typisk buffet og med de muligheder det giver. Maden var veltilberedt og personalet var meget imødekommende. Helt klart et besøg værd når man gæster Solvang. Masser af grønsager og salat.

Dato for besøg: september 2017
Tak, 677hansk

Anmeldt 26. oktober 2016

Super god mad, hakkebøf med bløde blødeløg, agurkesalat og rødkål, smagte fantastisk, kan bestemt anbefales til andre dansker, min mand fik frikadeller og medisterpølse, smagte også rigtig godt, kan bestemt anbefales.

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, Dorthe R
Anmeldt 3. august 2016 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant, med dansk islæt. Fik fiskefilet, frikadeller, medisterpølse, smørrebrød med æg og rejer. Det smagte dejligt.
Hver den første onsdag i måneden mødes lokale og spiser dansk mad og synger danske sange

Dato for besøg: august 2016
Tak, tanjarask
Anmeldt 1. august 2016 fra mobile enheder

En mislykket forsøg på at give restauranten et dansk præg. Uengageret personale som ikke havde fuld fokus på gæsterne. Bordene var længe om at blive ryddet af og der var ikke travlt. For dyrt i forhold til kvaliteten. Meget tynd og kedelig wienerschnitzel. Kan I ikke lave dansk mad, så lad være.

Dato for besøg: august 2016
Tak, 473jesperh
Anmeldt 18. december 2014

Det var som at være på en traditionel dansk restaurant :-) hvilket betyder meget når man er langt væk hjemmefra.

Jeg fik en hakkebøf med bløde løg og spejlæg, den smagte af minder fra en svunden tid i barndomshjemmet, med den forskel at sovsen var bedre her :-)

Et sted jeg absolut vil besøge igen hvis jeg kommer forbi igen.

Stemningen var rigtig hyggelig og man følte sig meget velkommen.

Tak for et godt måltid Henning.

Dato for besøg: december 2014
    • Stemning
Tak, Claus_Krogsgaard

Rejsende, der kiggede på Bit O'Denmark Restaurant, kiggede også på

Solvang, Californien

Har du været i Bit O'Denmark Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!