“Fin hotelrestaurant”

Køkkener: Amerikansk, Steakhouse
Velegnet til: Store grupper, Familier med børn
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Reservationer
Anmeldt 14. maj 2017

Glimrende restaurant med typisk amerikansk mad på menuen. Venlig, men lidt stresset betjening. Store portioner.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, ChrAnkerstjerne

Anmeldt 3. september 2016 fra mobile enheder

Ikke den store gourmet oplevelse, men aftensmaden var ok til prisen.

En frisk tjener med enten stress eller damp sørgede for den fine betjening omend han lige glemte hvad han havde gang i og vores drikkevarer blev lidt forsinket.

Vi vendte tilbage næste morgen for at få morgenmad, men nøjedes med en kop kaffe. Prisen er ALT for høj ifht at den er hvad man normalt giver for en buffet morgenmad. Og det var det ikke, så vi kørte videre og fandt bedre alternativ.

Dato for besøg: september 2016
Tak, Kimmotex
Anmeldt 13. oktober 2015 fra mobile enheder

Maden var rigtig god. Betjeningen i topklasse, dvs meget venlig og munter tjener. Restaurantens indretning kunne være kitsch, men desværre tror jeg det var for alvor. Og så var det "kikset" i stedet for

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, Helge Mørch J
Anmeldt 12. juli 2015 fra mobile enheder

En skøn restaurant i fine omgivelser og flot natur. Lækker morgen mad og en kanon service.. Priser ok for en hel familie ..

Dato for besøg: maj 2015
Tak, Elboparken52
Anmeldt 29. juli 2013

Vi spiste her 2 aftener boede på hotellet ved siden af, første aften fik super betjening af et par nye folk, bl.a. En ung mand, fik nogle dejligt store new york steaks, og ekstra tilbehør, anden aften bestod menuen af svine kød og der manglede absolut heller ingen ting hverken i mad eller service

Familien Søby Søften Danmark

Dato for besøg: juli 2013
1  Tak, Familien S

Rejsende, der kiggede på Oakhurst Grill, kiggede også på

Har du været i Oakhurst Grill? Fortæl om dine oplevelser!