“God oplevelse”

Charles Street Dinner House
Køkkener: Amerikansk, Fisk og skaldyr, Moderne
Velegnet til: Særlige lejligheder, Lokalt køkken, Forretningsmøder, Familier med børn, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 17. april 2017 fra mobile enheder

Restauranten er meget busy selv på en onsdag i april, men oplevelsen var god specielt fordi personalet er meget velkomne. Maden var lidt svingende, men overordnet godkendt uden at imponere. Som de sagde "vi har alt og alt er godt" - den er svær at slå :-)

Tak, ML2600

Anmeldt 24. juli 2016

Super lækkert mad samt fin servering. Vi fik en lækker ribeye samt super lækker ribs som var meget kødholdig samt meget mørt hvor kødet nærmest fald af benet af sig selv. 100 % anbefaling herfra.

Tak, Brian N
Anmeldt 19. november 2015 fra mobile enheder

Vi fik begge en new York rib eye med tilbehør.
Det var en lidt skuffende bøf efter min mening.
Til desert delte vi en æblepie som var en funcky udgave desværre.
Jeg ville vælge andet end bøf

Tak, Charlotte R
Anmeldt 8. november 2015

Besøgte resauranten 2 gange til dinner, husk at bestille bord
Noget kaotisk at komme til restauranten selv med reservation, fordi der er mange der vil spise der
Prøvede en bøf der var stor og lækker, næste gang prøvede vi Ribs der også var perfekte

Tak, LINDEBRO
Anmeldt 13. oktober 2015 fra mobile enheder

Vi havde heldigvis bestilt bord for her var stopfyldt. Rigtig hyggeligt sted og atmosfære . Super god mad og kompetent service. Vi glæder os til at komme igen,de bedste ribs jeg har fået i lang tid og en fantastisk rødvin.

Tak, Kirsten0208

Rejsende, der kiggede på Charles Street Dinner House, kiggede også på

Mariposa, Californien

Har du været i Charles Street Dinner House? Fortæl om dine oplevelser!