7 personer kigger på dette hotel
Hilton152 $
Hotels.com152 $
travelup.com164 $
Anmeldt d. 21. maj 2016

Vi brugte dette hotel, da vi ankom sen til LA og placeringen var super. Lang kø ved indcheckningen og vi endte med at få et lille værelse der ikke var særlig godt lydisoleret, hvilket sammen med jetlag ikke gjorde overnatningen god. Placeringen gør dog at vi godt kunne komme tilbage.

Dato for ophold: september 2015
Tak, Kasper P
Anmeldt d. 30. august 2015 fra mobile enheder

Vi havde forventet en standard som Hilton er kendt for, men fik desværre et værelse i knækket på bygningen, hvilket betød udsigt til naboværelset. Dernæst var der lettere beskidt på værelset og da vi lige var landet efter rejsen fra Danmark orkede vi ikke at klage. Vi begav os istedet for ned i lobbyen for at spise på en restaurant i hotellet, hvor vi fik serveret noget der smagte af frysepizza... Ikke anbefalelsesværdigt.

Dato for ophold: august 2015
Tak, Jesper D
Anmeldt d. 21. juli 2015

Fik tildelt et værelse som lugtede af røg.Fik dog ganske hurtigt et nyt værelse, men det tog 1 1/2 time at få en nøgle til værelset. Personalet virker ikke særlig venlige i forhold til andre hoteller som jeg har oplevet i US. Ved check in fik vi udleveret nøgle kort men ingen henvisning til hvor/hvilken sal værelset lå. Vi fik heller ikke fortalt om hotellets faciliteter. Alt i alt en dårlig check in pga ikke engageret personale i reception.Virker som om de nok skal få hotellet fyldt med gæster pga. Beliggenheden i nærheden af LAX derfor har de slækket på standarden. Hotellet virker også slidt.

Dato for ophold: juli 2015
Tak, H_C_Andersen_fyn
Anmeldt d. 21. juli 2015

Vi brugte dette hotel, da vi kun skulle sove 1 nat og så kører tidligt videre. Hotellets indtjekning gik godt og upåklageligt. Vi fik et værelse med udsigt over lufthavnen, hvilket vi troede var en god ting, men, desværre, så gav det en masse larm og vi sov derfor dårligt. Værelset var dog dejligt stort og rent. Personalet meget servicemindet, og morgenmaden den bedste vi fik på vores 4½ ugers rundrejse i USA.

Værelsestip: Sørg for et værelse der vender væk fra lufthavnen.
Dato for ophold: juni 2015
1  Tak, LarsGam
Anmeldt d. 11. august 2013

Hotellet ligger tæt på LAX og deres shuttle service fungerer fint. Personalet er venlige og vores check in var hurtig. Dog kunne de ikke skaffe 2 værelser ved siden af hinanden på trods af det var ønsker ved reservationen. Derudover ønskede jeg værelser som vendte væk fra lufthavnen, som er nordsiden, men det var heller ikke muligt. Vores værelser vendte direkte mod lufthavnen og en kraftigt trafikeret vej. Dette gav en del larm.

Værelsestip: Vælg værelser mod nord
Dato for ophold: juni 2013