Anmeldt 16. juli 2018 fra mobile enheder

Hotellet ligger 5 min kørsel fra Universal studio og det samme til Hollywood boulevard - der er heller ikke langt til Hollywood skiltet, men der er derfor også MEGET larm, beskidt og mange mennesker i området. Hotellet er slidt og tarveligt og der er MEGET larm, fra vejen, som kommer helt ind på værelset. Man kan ikke åbne et vindue. Poolen ligger i parkeringshuset, som ligesom også er der værelserne er ..
Vi så en kakkelak på gangen! Ikke et sted jeg kan anbefale til nogen jeg kender. Og det er bestemt ikke billigt!

Overnattede: juli 2018, rejste med familie
Tak, Camilla B
bestwesternhollywood, Hotel Manager hos Best Western Hollywood Plaza Inn, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. august 2018

Kære Værdsatte Gæst,

Tak for dit ophold på Best Western Hollywood Plaza Inn.
Vi undskylder for alle ulejligheden du havde som gennemgang kommentarer.
Vores bestræbelser er at give et godt ophold til alle vores gæster, men vi skal undersøge, hvordan en sådan dårlig situation er sket som nævnt af dig.
Under alle omstændigheder vil vi grundigt undersøge og træffe konkrete tiltag for at forbedre alt, hvad der skal sikre en tilfredsstillende gæstoplevelse.
Venligst genovervej og besøg os igen.

Med venlig hilsen
Hotel Manager.

Anmeldt 10. oktober 2016

Dejligt hotel med hyggelig cafe og rart personale. Otte minutters gang til hjertet af Hollywood, the strip på Hollywood Boulevard. Supermarked fire minutter. Rent og velplejet. Har boet der mange gange og stadig meget tilfreds. Prisen ok når man tager den fine beliggenhed i betragtning. Glæder mig til at komme tilbage.

• Overnattede: oktober 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, carlbj
Anmeldt 21. september 2016

Vi havde 3 overnatninger her.
Stedet er ganske godt placeret når man skal til Universal Studios eller blot ned på Hollywood Blv.
Værelet var virkelig stort og havde det der skulle bruges.
Parkeringen kostede ekstra, men er fint aflukket område så er værd at betale for

Værelsestip: Husk at tjek om der er mikroovn, køleskab etc.
  • Overnattede: maj 2016, rejste som par
Tak, Carsten J
Anmeldt 25. august 2016 fra mobile enheder

Vi havde 2 overnatninger på hotellet. Fine store værelser med de nødvendige ting. Gratis WiFi og kaffemaskine på værelset, og kaffe fås nemt at rengøringen. Super sødt og hjælpsomt personale.

Hotellet ligger ca. 10-15 min gang fra Hollywood Blvd. Så kan ikke være nemmere. Man spiser fint på den Café der ligger sammen med hotellet, dog er der lidt .høj musik og lidt barstemning ved aftensmads tid og lokale højt talende besøgende.

Men som logi for nogle få nætter kan det klart anbefales.

Overnattede: august 2016, rejste som par
Tak, Kimmotex
Anmeldt 5. august 2016

Vi havde 3 oernatninger. Meget imødekommende og hjælpsomt personale. Fin lille pool. Pænt og rent. Kaffe på værelset. Gå afstand til Hollywood boulevard og tæt på Universal studio og Hollywood bowl. Kan kun anbefales

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, Rikke G