“Her spiser vi op… ellers er der ikke dessert ;-)”
Anmeldelse af Suldrup Kro

Suldrup Kro
Beskrivelse: Velkommen til Suldrup Kro. En af Danmarks orginale kroer. Tæt ved motorvej og A13 i Himmerland. Suldrup Kro er bygget for ca. 100 år siden og i de senere år er den blevet kraftigt renoveret. I dag står den som en moderne kro med møde- og selskabslokaler. Kroen varmes dels af åben pejs, del af solvarme og fjernvarme. Beliggende midt i Suldrup by. Levering af mad til hele Nordjylland.
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

For en kromiddag må dette sted absolut fremhæves…
Hyggelig ankomst med blomster udenfor. Foyer med god plads, herfra får man kik ind i restauranten som med mørke murede vægge hvor krohyggen understreges men udstillede gamle ølflasker, spejle og juleplatter.
Vi fik hovedret og dessert. Havde valgt en af de berømte winnerschnitzeler og en klassisk isdessert med chokoladesovs. Det var en fornøjelse og maden var god. Den hyggelige kromand serverede med et smil og glimt i øjet og med bemærkningen at her spiser vi op… ellers er der ikke dessert ;-)
Som slut bemærkning kan jeg oplyse at toiletterne var de reneste jeg har oplevet til dato for en kro.

Tak, Culture62051689188

Anmeldt 27. juli 2021

Bedste deal ophold vi har købt.
Super lækkert mad.
Pæne rene værelser med aircondition.
Smukke uderum.
Flinke værtsfolk.
Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, finnbjoernskov
Anmeldt 18. november 2020

Lille hyggelig landevejs kro.
Ren og pæn.
Go mad og rigeligt af det.
Gratis internet som samtidig er hurtig.

Dato for besøg: november 2020
Tak, 908olej
Anmeldt 1. november 2020

Hyggelige velholdte lokaler, pæn borddækning samt opmærksom og venlig betjening. Maden var udmærket, men ikke helt i top. Vi fik hhv. 2 x havbøf og 2 x bøf stroganoff. Oksekødsbøffen var desværre ikke rigtig mør og sovsen til stroganoff’en havde en speciel smag, men der var kødet helt perfekt. Kroen havde for øvrigt et meget stort og varieret spisekort, så det var nok bare os, der havde været lidt uheldig.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, 999clausn
Anmeldt 31. august 2020

Vi har lige holdt konfirmation og alt fortjener 5 stjerner.
Både os selv og gæsterne var tilfredse med maden og serveringen.

Tak, I6710ZHlouises

Rejsende, der kiggede på Suldrup Kro, kiggede også på

Rebild, Rebild Kommune
Rebild, Rebild Kommune

Skørping, Rebild Kommune

Har du været i Suldrup Kro? Fortæl om dine oplevelser!