“Skøn og hyggelig kro”
Anmeldelse af Suldrup Kro

Suldrup Kro
Beskrivelse: Velkommen til Suldrup Kro. En af Danmarks orginale kroer. Tæt ved motorvej og A13 i Himmerland. Suldrup Kro er bygget for ca. 100 år siden og i de senere år er den blevet kraftigt renoveret. I dag står den som en moderne kro med møde- og selskabslokaler. Kroen varmes dels af åben pejs, del af solvarme og fjernvarme. Beliggende midt i Suldrup by. Levering af mad til hele Nordjylland.
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Fin autentisk kro, god atmosfære hvor man virkelig føler sig velkommen. Maden er skøn hjemmelavet kromad. Værtsparret meget imødekommende og værelserne store og indbydende. Kun bedste anbefalinger herfra

Tak, 46dittes

Anmeldt 30. juni 2020

Er lige kommet hjem fra en dejlig miniferie på Suldrup Kro. Vi blev rigtig godt modtaget af kroværten og fruen. Blev vist op til vores værelse, den var hyggeligt indrettet dejlig badeværelse, sengene gode. Fik rigtig lækkert mad begge aftner. Morgenmaden var rigtig god. Hjemmelavet syltetøj fåes ikke bedre. Der er en rigtig god og behagelig atmosfære på stedet. Føler sig rigtig godt tilpas. Så vi kan kun anbefale et besøg på Suldrup Kro. Vi kommer igen. Suldrup by er også en hyggelig by til en gåtur, når man nu har spist lidt for meget.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Tom L
Anmeldt 5. juni 2020 fra mobile enheder

Suldrup kro er en lille kro/hotel med flotte store værelser. Rigtigt flot og hyggeligt. Maden var god og personalet er meget venlige og sød. Vil helt klart komme tilbage og bo der igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, mikmak1281
Anmeldt 23. februar 2020 fra mobile enheder

Til fest på Suldrup Kro 22 februar 2020, fantastisk mad og rigtig fin betjening, kan absolut anbefales⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Henrik F
Anmeldt 23. oktober 2019 fra mobile enheder

Været på suldrup kro flere gange. Altid hyggeligt. Og helt ned på jorden.
Go senge, gratis internet, go parkerings muligheder og fin lege plads til børn

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, 908olej

Rejsende, der kiggede på Suldrup Kro, kiggede også på

Rebild, Rebild Kommune
Rebild, Rebild Kommune

Skørping, Rebild Kommune

Har du været i Suldrup Kro? Fortæl om dine oplevelser!