Anmeldt 7. januar 2018

Hotellet ligger lige ved indgangen til Yosemite, og hvis man ikke vil slippe en mindre formue for at bo inde i selve parken, er dette et fornuftigt sted. Området er kæmpestort og ligger lige ud til hovedvejen mod nationalparken.
Der er pools både inde og ude, restaurant (som vi ikke prøvede) og en stor butik med dagligvarer og souvenirs.
Værelserne er af fornuftig størrelse, og der er både køleskab og mikroovn, hvis man skulle medbringe mad. Sengene er ligeledes komfortable. Vi boede i et standard double queen room på 2. sal som havde egen altan.
Et stort minus ved hotellet er den meget dyre WiFi. Efterhånden bør trådløst internet være gratis på alle hoteller - også i Yosemite!

• Overnattede: september 2017, rejste med familie
Tak, Marc E
Anmeldt 24. oktober 2017

Hotellet ligger fint placeret men værelser er slidte, sengene er gode. Lad ikke dørene være åbne, der er vaskebjørne i området. Receptionen er ikke imødekommende, maden var ok, men ikke særlig spændende. Wifi var ikke en del af hotelprisen, men skulle betales særskilt.

• Overnattede: oktober 2017, rejste med venner
Tak, Hans K
Anmeldt 1. august 2017 fra mobile enheder

Lodgen ligger helt perfekt ift Yosemite, men værelserne er slidte, rengøringen dårlig og så skal man betale ekstra for brug af wifi (det skal man ikke engang på hotellerne ved Grand Canyon). Vores aircon virkede ikke da vi ankom, blev dog fikset.

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, FranciskaHH
Anmeldt 30. juni 2017

Rummeligt og veludstyret værelse, men der var frygtelig meget støj fra vejen, som er den eneste adgangsvej ind til Yosemitedalen. Den tilhørende restaurant var ret dyr. Der er en mindre losseplads af gamle møbler og andet ragelse ud mod vejen.

Værelsestip: Vælg et værelse VÆK fra vejen!
  • Overnattede: maj 2017, rejste som par
Tak, brithaskyum
Anmeldt 17. juni 2017

Værelset var rent men lidt slidt. Udsigten fra vore balkon var fantastisk med udsigt over floden. Det ligger ca en halv time fra midten af parken. 10$ for wifi pr. døgn er i den dyre ende. Personalet i receptionen var meget venlige og hjælpsomme, de hjalp os med kort og rutevejledning da Tioga passet var lukket.
Vi bestilte pizza i pizzariet og tog det med hjem - ca 20$, så er den også betalt, men den var god.

Værelsestip: Vælg et værelse med udsigt til floden hvis muligt.
  • Overnattede: juni 2017, rejste som par
Tak, Lisa B