Book på forhånd

fra 30,00 $
fra 34,00 $
fra 49,00 $
Anmeldt d. 20. december 2016

Rodeo Drive byder på dyre mærkevarebutikker, fede sportsbiler og palmer. Det er spændende at se Rodeo Drive og få et indblik i hvordan stedet enligt ser ud.

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, Nikitalc
Anmeldt d. 2. juli 2016

Flot flot gade med masser af de dyre butikker, Prada, LV, CHANEL mm.. Det er sjovt at se, måske man kan spotte en kendt. Jeg anbefaler at i også går ned af Rodeo Drive Two, dem er næsten flottere! Man kan tage bus herned, men tag bil hvis i har det, parkering koster ikke noget.

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, Anonym92
Anmeldt d. 17. maj 2016 fra mobile enheder

Super flotte omgivelser, bestemt et besøg værd, hvis man er i nærheden. Der er alle de store mærke butikker og ude på gaden holder der Ferrari og andre superbiler, klart et sted hvor ting koster penge:-)

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, kasper j
Anmeldt d. 21. juni 2015 fra mobile enheder

Området er eksklusive, dyre huse og dyre forretninger, og der bor den ene kendis efter den anden. Vi var der i en tid, hvor væksten havde fået lidt vand, så græsset stod så grønt og smukt.

Dato for oplevelse: maj 2015
Tak, 748Rita
Anmeldt d. 2. januar 2015

Jeg har været her 3 gange og kan godt lide at gå rundt i kvarteret og bare nyde atmosfæren. Min kæreste var specielt vild med Ferrari forretningen og alle mærkevarebutikkerne. Rodeo Drive er også et godt sted at spotte bemærkelsesværdige biler og vi så blandt andet en pink Rolls Royce med guldkøler, en Bughatti samt en Fisker Karma. Bently og maserati er lidt mainstream på Rodeo Drive. Vi har spist frokost 2 gange og været på cafe en gang i kvarteret og det var fornuftigt og underholdende for der er altid noget at kigge på.
Et godt råd : tag mønter med, for parkometrene accepterer ikke danske credit cards

Dato for oplevelse: juli 2014
Tak, ErikMollerMadsen