“Dyre biler, mennesker og butikker”
Anmeldelse af Rodeo Drive

Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Nej
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Anmeldt for 23. februar 2017 fra mobile enheder

Har du set Pretty woman? Kunne du lide den? Så må du på Rodeo Drive. En gade der oser af rigdom, snobberi og butikker der kun er her. Kør en tur gennem gaden, vend og tag en tur den anden vej. Kør en tur ind i villakvarteret i Beverly Hills og se lidt på velhavernes boliger.

Tak, Tigerfactor
Filtrér

Anmeldt for 20. december 2016

Rodeo Drive byder på dyre mærkevarebutikker, fede sportsbiler og palmer. Det er spændende at se Rodeo Drive og få et indblik i hvordan stedet enligt ser ud.

Tak, Nikitalc
Anmeldt for 2. juli 2016

Flot flot gade med masser af de dyre butikker, Prada, LV, CHANEL mm.. Det er sjovt at se, måske man kan spotte en kendt. Jeg anbefaler at i også går ned af Rodeo Drive Two, dem er næsten flottere! Man kan tage bus herned, men tag bil hvis i har det, parkering koster ikke noget.

Tak, Anonym92
Anmeldt for 17. maj 2016 fra mobile enheder

Super flotte omgivelser, bestemt et besøg værd, hvis man er i nærheden. Der er alle de store mærke butikker og ude på gaden holder der Ferrari og andre superbiler, klart et sted hvor ting koster penge:-)

Tak, kasper j
Anmeldt for 21. juni 2015 fra mobile enheder

Området er eksklusive, dyre huse og dyre forretninger, og der bor den ene kendis efter den anden. Vi var der i en tid, hvor væksten havde fået lidt vand, så græsset stod så grønt og smukt.

Tak, 748Rita

Rejsende, der kiggede på Rodeo Drive, kiggede også på

Beverly Hills, Californien
Los Angeles, Californien

Har du været i Rodeo Drive? Fortæl om dine oplevelser!