Tørring Kanoudlejning & Kanofart
Åben i dag: 08.00 - 20.00
God tur, flink betjening. Kun detaljer st sætte fingre på

Anmeldt d. 24. juni 2021
730stigm
fra mobile enheder
Herre tur

Anmeldt d. 13. maj 2019
Juni2506

Anmeldt d. 24. juni 2021 fra mobile enheder

Nem booking! Hele tiden indtrykket af at der var mennesker i den anden ende! Alt hvad der blev lovet, blev indfriet.
Med start i Tørring, overnatning på Gudenå Camping, overnatnig ved Klostermølle og slut ved Skimminghøj. Det var perfekt for to med et minimum af øvelse og medium fysisk form. Selv begyndere kam roligt tage dén tur. Så er der både list sving, lidt strøm og lidt fladt vand på søerne.
Der er rig mulighed (og tid) til kaffepauser undervejs.

Forbedringsmuligheder: Detaljer for aflevering er forvirrende. Lav en klar aftale når I bliver sendt afsted!
Vi ville godt have vidst at kanoen kunne læsse op til 400kg, for vi havde soaret mere på oppakningen end nødvendigt.

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, 730stigm
Anmeldt d. 13. maj 2019

Det er en fantastisk dejlig weekend vi Har hvert år , og det er over 20 år vi har lejet kanoer her , nogle virkelige dejlige mennesker flinke og venlige . Vi får altid lige en snak inden vi drager af.-
.Det kan varmt anbefales at sejle en tur her fra Tørring og så langt man ønsker.
Vi glæder os igen til uge 33 hvor vi skal på tur .
Hilsen Keld Olsen Horsens

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, Juni2506
Anmeldt d. 23. juni 2018 fra mobile enheder

En super god service og tur! Vi glemte nogle sølvringe i vores kano, men de blev fundet og sendt hjem til os igen. Det er vi meget taknemmelige for:)

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, Joanna A
Anmeldt d. 27. juli 2016 fra mobile enheder

Super service, flinke mennesker som gad sig god tid til at forklare turen og de forskellige ting man kunne se undervejs.
Kan varmt anbefales.

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, scarlsench
Anmeldt d. 12. juni 2016 fra mobile enheder

Kanon sted, dejlig hjælpsom og alt i top. Kanoerne er i orden, pæn stand og nyvasket. Har været har mange gange og kommer igen.

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, Allan P