Tørring Kanoudlejning & Kanofart
Åben i dag: 08.00 - 20.00
Super oplevelse

Vi var 3 par afsted. 3 kanoer, opslåede telte med feltseng. Rigtig god tur. Det er et super godt... læs mere

Anmeldt d. 17. august 2021
idabZ1147AZ
Herre tur

Anmeldt d. 13. maj 2019
Juni2506

Anmeldt d. 13. maj 2019

Det er en fantastisk dejlig weekend vi Har hvert år , og det er over 20 år vi har lejet kanoer her , nogle virkelige dejlige mennesker flinke og venlige . Vi får altid lige en snak inden vi drager af.-
.Det kan varmt anbefales at sejle en tur her fra Tørring og så langt man ønsker.
Vi glæder os igen til uge 33 hvor vi skal på tur .
Hilsen Keld Olsen Horsens

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, Juni2506
Anmeldt d. 23. juni 2018 fra mobile enheder

En super god service og tur! Vi glemte nogle sølvringe i vores kano, men de blev fundet og sendt hjem til os igen. Det er vi meget taknemmelige for:)

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, Joanna A
Anmeldt d. 27. juli 2016 fra mobile enheder

Super service, flinke mennesker som gad sig god tid til at forklare turen og de forskellige ting man kunne se undervejs.
Kan varmt anbefales.

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, scarlsench
Anmeldt d. 12. juni 2016 fra mobile enheder

Kanon sted, dejlig hjælpsom og alt i top. Kanoerne er i orden, pæn stand og nyvasket. Har været har mange gange og kommer igen.

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, Allan P
Anmeldt d. 18. marts 2015

Lejede kano til hele familien her. Kanoerne var fine og der var redningsveste til alle. Som en fin detaljer var de nærmest nye og bar ikke præg af snask :-)

Vi fik god instruktion til kanoen og råd om hvor vi kunne sejle hen.

Kun anbefaling herfra!

Dato for oplevelse: marts 2015