“Mere sejt kød skal man lede længe efter”
Anmeldelse af Sizzlers

Sizzlers
Anmeldt 12. august 2021

Super salatbar og rigtig god betjening. Fik bestilt drikkevarer og de kom vældig hurtig. Maden blev serveret efter pasende tid og var dejlig "rygende" varm.
Men kødet var næsten umulig at skære over, selv for et mandfolk med gode overarme, jeg er lidt i tvivl om hvad , der på menu kortet stod, som velhængt og mørt er. Værtinden for måltidet sagde at kødet var svært at skære over, da serverings personen spurgte til om alt var ok, hvilket ikke blev kommenteret.
Var jeg nu ikke en rolig og besindig sjællænder havde kokken fået alle 5 tallerkner lige i hovedet. Så kunne der gives minus stjerner havde jeg med glæde givet 5 af dem

Tak, 954villyj

Anmeldt 21. juli 2021

Aldrig igen, virkelige aldrig igen. Vi har sommerhus i Øster Hurup og har en del gange besøgt Sizzlers Steakhouse. Ikke altid med perfekt resultat, men altid med en ejer, som har forsøgt at rette op på fejl.
Vi var her til aften to forældre og en voksen datter, som glædede sig til en dejlig aften på en restaurant som trods højsæson ikke var fyldt eller stresset.
Vi fik bestilt en god Amerone rødvin, som vi nød, mens vi spændt ventede på vores mad.
Efter et godt stykke tid kom en hovedret, hvor eneste fejl var at bestilt kartoffel var forkert, samt en bøf med sauce, hvor kartoffel og grøntsager manglede.
Uden yderligere forklaring kom der ikke mere på bordet de næste 10 minutter. Vi går ikke på restaurant for at spise hver for sig og har læst Emma Gad, hvorfor vi ikke spiser før alle har fået deres mad, hvilket ikke burde være svært, når selskab kun består af tre personer.
”Vores” servitrice er flere gange forbi vores bord, hvor hun ser, at der ikke er nogen, der spiser. På intet tidspunkt konfererer hun med køkkenet.
Til sidst går vores datter op til baren og ”forsøger” at få vores servitrices opmærksomhed, men hun har meget travlt med at kigge på ”sedler”, hvorfor min datter skal vente. Til sidst får hun dog opmærksom, og hun får at vide, at der kun går et par minutter.
Til sidst kommer tredje hovedret, men der mangler fortsat kartofler og grøntsager til hovedret 1 og de bestilte kartofler til hovedret 2.
Efter yderligere ventetid kommer 2 gange pommes fritter, og da vi gør opmærksom på manglende grøntsager kommer disse også til sidst.
På det tidspunkt har kødet til to hovedretter stået på bordet i 20 minutter, men vi har i det mindste tre retter på bordet. Adspurgt om alt er ok bliver mødt med et stort nej, hvilket blot blev mødt med et skuldertræk! Da maden er kold og vores tålmodighed er opbrugt, så endte vi med at rejse os og betalte vores regning Her bliver vi spurgt om alt var godt, hvilket vi igen siger nej til, men dette bliver blot mødt med endnu et skuldertræk.
Vi tog hjem, hvor vi trods alt lykkes os at lave en hyggelig gril aften ud fra, hvad vi havde i køleskabet.
Det er åbenbart svært at få serveringspersonale lige nu, men at lavmålet kunne være så lavt er rystende.
Det er absolut sidste gang vi, desværre, har besøgt denne restaurant!

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Henrik1444
Anmeldt 20. juli 2021

Vi var 4 personer som forventede en god oplevelse, det blev desværre ikke. Vi ventede 50 minutter på vores mad, selvom der kun var 2 gæster udover os som ikke havde fået mad endnu. En bestilte Entrecote som skulle være Medium Rare den blev serveret Well done, en bestilte lam som var mere end gennemstegt, samtidig måtte vi rykke for kartofler og grøntsager som kom 10 senere. Hvor de 2 sidste også fik deres mad, den ene skulle have wienerschnitzel med skysovs som der stod på kortet, men fik Bearnaise, vi rykkede for skysovs som blev serveret da personen havde spist mere end halvdelen af retten. Tjeneren var sød og rar derfor 1 stjerne.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Warner-dk
Anmeldt 8. maj 2021 fra mobile enheder

Fin og behagelig betjening. Mad og drikke kom hurtigt. Vi fik både forret og hovedret. Alt sammen meget lækkert. Vi kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: maj 2021
Tak, NorthStar795451
Anmeldt 28. marts 2021

Maden var godt steget og tjenesten var god. Alt var lige hvad min familie og jeg bad om. God mad, kommer i vært faldt igen

Dato for besøg: marts 2021
Tak, 760sofiea

Rejsende, der kiggede på Sizzlers, kiggede også på

Øster Hurup, Mariagerfjord Kommune

Har du været i Sizzlers? Fortæl om dine oplevelser!