“Alt for lækker mad!”
Anmeldelse af Restaurant Vildmose

Restaurant Vildmose
Anmeldt 15. august 2020

Bedste mad at få i Øster Hurup. Helt klart er besøg værd. Vi prøvede både burgeren, stjerneskuddet og schnitzel fra menukortet og alle retter var fantastiske. Det er sjældent at man får så god mad i sommerlandet!

Tak, 706nannaa

Anmeldt 11. august 2020 fra mobile enheder

Mad, betjening og rengøring i absolut højklasse. Helt klart et sted vi kommer tilbage til. Varme anbefalinger.

Tak, 829pernilleb
Anmeldt 11. august 2020

Vi ankom kl 13.10. Fik os et bord.
Der var ca 10 gæster foruden os.
Der gik en rum tid (10 min), inden tjeneren kom med menukort og endnu 10 min inden hun kom tilbage og mod tog bestillingen. Vi bestilte 2xstjerneskud til 148 kr og 2 øl.
Øllene kom 5 min senere. Men vi måtte vente til kl 14.30 inden vores stjerneskud kom. Og det først efter jeg havde rykket for dem. Jeg spurgte om vi snart fik maden og fik svaret at de kom snarest. Jeg spurgte om kokken mon havde frokostpause Hvilket blev benægtet, men fik til gengæld oplyst, at de kun var 3 på arbejde.
I de 5 kvarter der gik inden maden kom. Var der kun 2 borde der havde fået deres mad. Så tænker ikke de 3 var voldsomt overbebyrdet
Maden var ok. Men undskyld,
men det kræver heller ikke det store at riste 2 toast, smøre det m dressing. Stege 2 fileter, tage 2 små håndfulde rejer op af en spand og tage en dampet stykke iskold fisk ud af kølerén og anrette på et stykke brød.

Tak, Hlope43
Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Helt klart et besøg værd. En totalt komplet oplevelse. Det skønneste betjening hele vejen igennem.
Jeg fik en pandestegt hel rødspætte. SÅ lækkert og frisk fisk. Nye kartofler, lækkert grønt og smørsovs.

Tak, anv_rs2019
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Udemærket stjerneskud men helt klart til den dyre side, da der kun var en mikro lille stegt fiskefilet på samt en lige så lille kogt fiskefilet. En gang rejer fra spand og et stykke laks. Det skal siges, at fisken var stegt perfekt og var dejligt frisk. Er man sulten til frokost, skal man vælge noget andet. Sød betjening og maden kom ok hurtigt.

Tak, Tine l

Rejsende, der kiggede på Restaurant Vildmose, kiggede også på

Øster Hurup, Mariagerfjord Kommune

Har du været i Restaurant Vildmose? Fortæl om dine oplevelser!