“Wow!!! Super mad og betjening”
Anmeldelse af Restaurant Vildmose

Restaurant Vildmose
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Wow!!! Den eneste ærgrelse vi har er, at vi først var på denne restaurant på vores sidste aften på ferien - ellers havde vi bestemt måtte besøge den igen....
Virkelig skøn mad (vi fik rødspætter, unghane, krondyr samt alle 4 desserter på kortet). Maden var veltilberedt af gode råvarer og der var rigelig mad på tallerknerne. Tjenerne var imødekommende og opmærksomme, og der var også plads til smil undervejs.
Alt i alt et dejligt sted, der ikke er for ‘turistet’.

Tak, 749annis

Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig dejlig og smagfuld mad i hyggelige omgivelser med super personlig betjening. Kan klart anbefales og pris / kvalitet hænge absolut sammen.
Et ekstra plus er, man bruger lokale råvarer - det er en herlig politik

Tak, tbl2670
Anmeldt 27. juli 2020

Rigtig hyggelig spisested med god betjening. Virkelig lækker mad, der er meget smagfuld. Vi kommer helt sikker igen

Tak, liselottefokdall
Anmeldt 27. juli 2020

Mega lækre burgere, mums!
Chili mayoen var et godt touch.
Vil varmt anbefale det og kommer gerne igen!!

Tak, Emma_443b
Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Helt uovertruffen god mad og ditto betjening. Rigtig mad lavet på rigtige råvarer og med respekt for den kulinariske oplevelse.

Tak, sorenoest

Rejsende, der kiggede på Restaurant Vildmose, kiggede også på

Øster Hurup, Mariagerfjord Kommune

Har du været i Restaurant Vildmose? Fortæl om dine oplevelser!