Anmeldt d. 8. september 2019

Fin og ren lejlighed med god beliggenhed tæt ved vandet og med smuk udsigt.
Stort og rent poolområde. Venligt personale og ekstra gevinst fik vi lov til sen udcheckning uden ekstra omkostninger.
Eneste negative oplevelse var en fest på et privat område meget tæt på lejligheden.

Dato for ophold: september 2019
2  Tak, gureng
Anmeldt d. 23. august 2019

Vi har haft fire dejlige døgn i en hytte på denne fantastiske campingplads. Hytten var ikke “den bedste” vi har oplevet, men glimrende for fire nætter. Virkelig flot og velpasset servicebygning, og er man i telt eller med campingvogn, er der lækre pladser med strand-/ havudsigt

Dato for ophold: august 2019
1  Tak, SvenH853
Anmeldt d. 21. august 2018 fra mobile enheder

Udmærkede faciliteter og rimelig rene. Vi lejede en hytte uden bad og toilet. Lidt slidt og spartansk, men udmærkede forhold. Campingen har både swimmingpool, boldbaner og legeområde for børn. Vores børn er dog for store og vi brugte primært campingen som udgangspunkt for ture i Sønderjylland.

Dato for ophold: august 2018
Tak, filipf307
Anmeldt d. 5. april 2018 fra mobile enheder

Påsken var booket på forhånd for 2 vogne. Vi havde en stor del af pladsen for os selv pga vejrudsigten: blæst, sne og regn. Pladsen ligger fantastisk, super service ved indcheckning og under opholdet. Godt morgenbrød - ikke bake off ✅ suveræn servicebygning, pænt og rent overalt. Dejlig strand, hvor vi tilbragte en del tid på trods af vejret.
Pladsen blev noget blød pga rigelig nedbør.

Dato for ophold: april 2018
Tak, 676clausn
Anmeldt d. 17. januar 2016 fra mobile enheder

Vi bor faktisk i Sønderborg, men nyder at besøge restauranten på campingpladsen. Friske råvarer, lækker tilberedning, i særdeleshed deres smørrebrød, burgere og schnitzler kan anbefales. Dejlig hyggelig atmosfære og super betjening.

Dato for ophold: august 2015
Tak, Holger_JR