Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.464)
Filtrer anmeldelser
3.465 resultater
Medlemsvurdering
2.486
751
163
49
16
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
2.486
751
163
49
16
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 3.465 anmeldelser
Anmeldt 24. marts 2014

Efter at have læst anmeldelser på tripadvisor, var det var med blandede følelser, at vi bookede en uges ferie på Zilwa Attitude Hotel, da der var tale om både gode og dårlige anmeldelser. Vi tænkte dog, at der formentlig var rettet op på de negative ting, som blev påpeget af tidligere gæster.

Der er helt sikkert gode ting ved hotellet. Omgivelserne og fællesområderne er helt fantastisk flotte. Værelserne er udmærkede med gode senge og fin plads. Især udsigten fra baren ud over vandet er uvurderlig.

Der er desværre også mindre gode ting ved hotellet. Stranden er desværre ikke så god. Vandet er meget grumset, bunden er mudret og der er temmelig mange lavasten (som man ikke kan se på grund af det grumsede vand). Vi oplevede rigtig mange gæster, som fik skåret hul på fødder og ben på stenene- nogle mere alvorligt end andre – og selvom de anbefaler, at man har strandsko på i vandet, kan man stadig risikere at slå sig.

Service er et område, hvor der helt klart stadig er plads til forbedring. Rengøring på værelserne skete flere gange først sidst på eftermiddagen. Vi har fuld forståelse for, at stedet stadig er forholdsvist nyt, men det undrede os lidt, at mange af medarbejderne virkede som om, de ikke rigtig har lyst til at arbejde der. Der er enkelte utrolig søde og imødekommende tjenere, og det er synd for dem, at kollegaernes indsats ikke helt matcher deres.

Især i hovedrestauranten virker alt kaotisk – der er ikke overblik over de forskellige borde, det virker som om ingen af tjenerne er ansvarlige for et bestemt antal borde og som følge deraf kun gør tingene halvt. F.eks. kommer en person med servietter, en anden med kaffe, en tredje med bestik. Vi oplevede også, at vi gang på gang skulle spørge efter bestik, servietter mv., og at de glemte vores forespørgsler med det samme, de havde forladt bordet. Vi måtte også mange gange svare på de samme spørgsmål fra flere forskellige tjenere. Det vil gavne denne restaurant meget, hvis der kom lidt struktur på tingene. Vi oplevede herudover flere gange, at vores drikkevarer blev taget af bordet imens vi var ved buffeten for at hente mad. Vi fik ikke nye drikkevarer eller en undskyldning med på vejen, da de opdagede fejlen.

Til sidst vil vi anbefale, at man overvejer at lave buffeten udendørs frem for det lidt cafeteria-agtige koncept, der er på nuværende tidspunkt. Vi har tidligere besøgt det fantastiske Kanuhura på Maldiverne (og ja det er et luksushotel som prioriterer helt anderledes, og derfor kan man ikke forvente samme niveau), og de gjorde rigtig meget ud af at sætte flotte buffeter op udendørs – ved poolen og på stranden.

Vi kan desværre ikke give mere end to stjerner, men vi håber, at de arbejder videre med at rette op på serviceniveauet, som måske bare er et spørgsmål om smag og behag. Vi vælger nok et andet sted, næste gang vi kommer til Mauritius.

  • Overnattede: marts 2014, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
4  Tak, FoodloverN81
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 4. juli 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste som par
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
523guestrelations, General Manager hos Zilwa Attitude, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
523guestrelations, General Manager hos Zilwa Attitude, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 3. juli 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
523guestrelations, General Manager hos Zilwa Attitude, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 3. juli 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste som par
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
523guestrelations, General Manager hos Zilwa Attitude, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser