“To besøg af varierende kvalitet”
Anmeldelse af Sabai Ba Bar

Sabai Ba Bar
Køkkener: Thai
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 10. februar 2017 fra mobile enheder

Maden er virkelig gode - ingen tvivl om det. Ved vores første besøg gik der rigtig lang tid inden vores mad kom.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, Simon K

Anmeldt 31. januar 2017 fra mobile enheder

Maden var god men vi måtte desværre spise hver for sig da der gik ca 15 min mellem hver servering. Fra de første ved bordet fik deres hovedret til de sidste fik gik der 25 min. Virkelig dårligt!
Der var ikke styr på det fra køkkenets side.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, kasperdc32
Anmeldt 10. januar 2017 fra mobile enheder

Rigtig lækker mad, super service og fantastisk smuk beliggenhed. Tom Yam og Coconut soup er helt fantastisk.

Dato for besøg: januar 2017
Tak, Anders M
Anmeldt 15. december 2016 fra mobile enheder

Dejlig middag på hyggelig restaurant med god stemning. Meget autentisk. Friske råvarer og til rimelige priser.

Dato for besøg: december 2016
Tak, Sonja E
Anmeldt 19. februar 2016 fra mobile enheder

Autentisk mad og hvor smagte det bare godt! Venlig og hurtig service, samt underholdning hver aften (thailandsk dans og ladyboys) gav et ekstra stort smil under måltidet. Inden desserten gik vi en hyggelig tur på stranden i mørket.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, danielnyboe

Rejsende, der kiggede på Sabai Ba Bar, kiggede også på

Nong Thale, Krabi Town
Nong Thale, Krabi Town

Har du været i Sabai Ba Bar? Fortæl om dine oplevelser!