“God mad men elendig service”
Anmeldelse af Sabai Ba Bar

Sabai Ba Bar
Køkkener: Thai
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 31. januar 2017 fra mobile enheder

Maden var god men vi måtte desværre spise hver for sig da der gik ca 15 min mellem hver servering. Fra de første ved bordet fik deres hovedret til de sidste fik gik der 25 min. Virkelig dårligt!
Der var ikke styr på det fra køkkenets side.

Tak, Kasper d

Anmeldt 10. januar 2017 fra mobile enheder

Rigtig lækker mad, super service og fantastisk smuk beliggenhed. Tom Yam og Coconut soup er helt fantastisk.

Tak, Anders M
Anmeldt 15. december 2016 fra mobile enheder

Dejlig middag på hyggelig restaurant med god stemning. Meget autentisk. Friske råvarer og til rimelige priser.

Tak, Sonja E
Anmeldt 19. februar 2016 fra mobile enheder

Autentisk mad og hvor smagte det bare godt! Venlig og hurtig service, samt underholdning hver aften (thailandsk dans og ladyboys) gav et ekstra stort smil under måltidet. Inden desserten gik vi en hyggelig tur på stranden i mørket.

Tak, danielnyboe
Anmeldt 15. februar 2016 fra mobile enheder

Lækker mad vi fik på stranden.
Det blev hurtigt mørkt så måtte sidde med lygter men maden var god. Der var så mange mennesker så vi sad på stranden.

Tak, Ulla-maria80

Rejsende, der kiggede på Sabai Ba Bar, kiggede også på

Nong Thale, Krabi Town

Har du været i Sabai Ba Bar? Fortæl om dine oplevelser!