Hell's Gate National Park

fra 160,26 $
fra 112,83 $
fra 128,21 $
Anmeldt d. 13. juni 2018

Kan anbefale at tage på cykel safari i Hell´s gate national park. Først en fantastisk cykeltur, derefter en vandre tur mellem de kæmpe klipper.

Dato for oplevelse: januar 2018
Tak, Helle L
Anmeldt d. 18. november 2017 fra mobile enheder

Vi var på en cykeltur gennem nationalparken og det var så hyggeligt! Vi cyklede forbi vandbøfler, giraffer, zebraer osv., vi kom rigtig tæt på og det var en super oplevelse!

Dato for oplevelse: oktober 2017
Tak, josefinel437
Anmeldt d. 10. maj 2017

Ganske dejlig dag. Meget flot gåtur i en kløft. Vi var i bil, men kunne godt have tænkt mig, at cykle rundt. Man kommer ganske tæt på nogle af dyrene. Jeg ønskede mig inderligt at se en leopard, men det gjorde vi ikke. Vores guide sagde, at hvis man skulle se en leopard, skulle der være tidligt om morgenen.

Dato for oplevelse: april 2017
Tak, Sunshine378694
Anmeldt d. 5. februar 2017

Utrolig god tur først på cykel herefter gåtur i kløften, hvor der var mange flotte op og ned stigninger, smalle passager.

Dato for oplevelse: januar 2017
Tak, Karen R
Anmeldt d. 24. februar 2015

Selvom den er meget mindre end Grand Canyon i USA, så er en vandretur i Hells Gate Canyon helt sikkert at anbefale. Den er omgivet at flot natur og giver et godt indblik i naturens kræfter. Selve vandreturen er ikke for dem som er dårligt til bens og det kan anbefales og have guide med, da de kan fortælle om området og samtidig hjælpe med at navigere den kringlede canyon.

Dato for oplevelse: september 2014
Tak, MichaelMou85