Anmeldt d. 1. maj 2018 fra mobile enheder

Pænt og rent hotel, god og varieret mad.
Men et par dumme ting der trækker ned. Nøglekort som ikke virker, frygtelig støj fra køkkenet, når man vil slappe af ved poolen, den ringeste rødvin jeg til dato har smagt ( al inclusive ) og så vælger man at leje værelser ud til familier med små børn, selv om det er et voksenhotel.

Dato for ophold: maj 2018
Tak, Thormod A
Anmeldt d. 23. april 2018

Vi boede på øverste etage med god udsigt til hele området. Værelset var fint i størrelse. Pænt stort rent og belysningen var god. Sengene var lækre og dynerne var skønne. Spaen var rigtigt god man fik rigtig og prof behandling. Morgenmaden var god, men middagen var lidt kedelig.

Værelsestip: øverst oppe hvor udsigten er best
Tak, Tina N
Anmeldt d. 30. marts 2018 fra mobile enheder

Flotte, rene værelser med dejlige senge. Lidt mærkeligt badeværelse. Godt fitness center, men yoga holdet er ikke så godt. Morgenmadsbuffet er stor og godt. Aftenbuffet er også rimelig god. Personalet er vildt hjælpsomme. Et godt og nemt ophold.

Tak, emmalundj
Manuel R, Director de Relaciones con Clientes hos Coral Ocean View, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. april 2018

Kære gæst,
Tak for din anmeldelse. Vi er glade for at vi mødte din godkendelse hvad faciliteterne, tjenesterne og fødevarerne angår. Vi bemærker selvfølgelig din bemærkning om yoga, fordi vores mål er at gøre ferien til vores gæster behageligt.
Det ville være en fornøjelse at byde dig velkommen igen. Tak for dit besøg denne gang.
Olivier Doche
Hotel Director

Anmeldt d. 2. marts 2018 fra mobile enheder

Det er 3. Gang vi bor her. Rejser med Spies. Ligger skønt - tæt på det meste . Virkelig godt personale - det samme alle 3 gange. Hyggeligt da det ikke er så stort men har godt faciliteter. 50 meter fra busstation. Vi har kun morgenmad med. Det er helt ok. Vi kommer helt klart igen

Tak, Lotte S

Kære gæster,
Tak for din venlige anmeldelse og for at have været vores gæster i 3 gange og for at planlægge at komme og bo hos os igen. Du har ret hotellet er meget bekvemt placeret ved siden af busstationen og også stranden. Vi lammer frem til din 4. ferie med os og endnu en gang tak for dine andre besøg.
Olivier Doche
Hotel Director

Anmeldt d. 6. februar 2018 fra mobile enheder

Vi boede 14 dage på dette skønne voksen hotel i fred og ro. Værelserne er lyse, pæne og rene og indrettet moderne. Vi havde bestilt rejser gennem Spies og blev på ingen måder skuffet. Jeg er ikke enig i kritikken af at det ikke er solsenge nok. Jeg oplevede en rigtig god kultur om ikke st optage solsenge men mindre man skal bruge dem så der var altid plads uanset hvornår man kom. Jeg nød virkelig roen på soldækket på 8. og 9. etage, skønt og masser af SOL. Vi spiste morgenmad på hotellet og igen kan jeg ikke genkende kritikken. Buffet var hver morgen varieret og frisk og der manglede ikke noget. Der var altid rydeligt og pænt i restauranten. Vi deltog både i “tapas aften” og “grill aften” til ca 20€ pr pers. hvilket også var godt. Jeg vil anbefale at på på 4. etage og op for at få mest muligt ud af solen på balkon. Det er på ingen måde sidste gang vi booker hotellet og jeg vil helt sikkert anbefale det til andre. I bliver ikke skuffede. God ferie

Dato for ophold: januar 2018
1  Tak, Henriette D