“Godt sted for pizza”

nr. 167 af 663 Restauranter i Adeje
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Las Olashar en fin placering lige ned til bugten ved Costa Adeje. Menukortet har mange herligheder. Vi valgte en pizza, der var vel tilberedt og velsmagende. Servicen er fin og lidt hyggelig.

Tak, Erik5283

Anmeldt 27. juli 2019 fra mobile enheder

Vi fik alle god betjening og god mad vi kunne hører at flere havde været der før. Vi følte os velkommen og fik velsmagende mad til en rimelig pris

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 239miar
Anmeldt 1. april 2019 fra mobile enheder

Et hyggeligt sted med udmærket mad og venligt personale.
Hvis de havde gjort lidt mere ud af dessert havde de fået en stjerne mere.

Dato for besøg: april 2019
Tak, jensamorsenj
Anmeldt 29. marts 2018

vi har været der flere gange, og hver gang har det været en god oplevelse. Ikke nogen Michelin restaurant, men absolut en af de bedre på strandpromenaden.
Abosliut anbefalelsesværdig.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, ole650
Anmeldt 28. januar 2018

Rigtig lækkert mad og god atmosfære. Vi fik dels tapas der samt pizza. Begge dele rigtig godt. Personalet er meget i mødekommende og i godt humør. Ligger lige ved strandpromenaden Puerto Colon.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, Lene A

Rejsende, der kiggede på Las Olas, kiggede også på

Costa Adeje, Adeje

Har du været i Las Olas? Fortæl om dine oplevelser!