“Fremragende oplevelse!”

Køkkener: Spansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 30. august 2018 fra mobile enheder

Fantastisk mad i særklasse og rigtig lækker fine dining gourmet oplevelse. Super god service og priserne er meget fornuftige, kontra kvaliteten og portionsstørrelserne. Jeg kan anbefale dette sted til alle! Jeg kommer 100% sikkert igen!

Dato for besøg: august 2018
Tak, Tine E

Anmeldt 27. august 2018 fra mobile enheder

Vi havde den bedste oplevelse, både med mad og service. Vi havde den mest søde og opmærksomme tjener. Alt var skønt.

Dato for besøg: august 2018
Tak, MetteEjler
Anmeldt 13. september 2017 fra mobile enheder

Fik firerettersmenuen og den tilhørende vinmenu - og det var virkelig pengene værd (hvis man altså vil ofre lidt mere for at få noget ud over det sædvanlige, der ellers serveres for turisterne).

Dato for besøg: august 2017
Tak, Jens H
Anmeldt 29. juli 2017 fra mobile enheder

Hvis man vil forkæles madmæssigt og er indstillet på at betale lidt ekstra, bør man spise på Sollun. Vi var 3 afsted og fik 8 retters "tasting menu" med den store vinmenu til. I alt betalte vi knap 2000 kr, hvilket er et stykke under halv pris for tilsvarende oplevelse i Danmark. Samtidig blev vi kræset for af både tjenere og chefen selv, uden at det var opstyltet og pågående. Absolut en anbefaling herfra.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Erik A
Anmeldt 25. juli 2017 fra mobile enheder

Kan kun anbefales. God betjening og mad af høj kaliber til overkommelig pris. Vi bestilte en 4 retters menu og fik 5 retter. Prisen - 40 euro- var yderst rimelig i forhold til den madkvalitet vi fik serveret.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, jenscbk

Rejsende, der kiggede på Sollun Restaurante - Pintada 9, kiggede også på

Nerja, Costa del Sol

Har du været i Sollun Restaurante - Pintada 9? Fortæl om dine oplevelser!