“God stemning og lækker tapas”
Anmeldelse af Julies & Valeri's

Julies & Valeri's
nr. 11 af 400 Restauranter i Nerja
Køkkener: Cubansk, Gademad
Velegnet til: Store grupper
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 9. september 2016 fra mobile enheder

Helt nede på jorden-restaurant med hyggelig stemning. Musikken er høj, og ligeså er humøret hos personalet.
Lækre cocktails og smagfulde retter.
Dejlig mad til lave priser.

Tak, Gry C
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 25. juni 2015 fra mobile enheder

Virkelig et spisested der skal besøges. Fremragende mad og mojito. En rigtig god stemning satte punktum for oplevelsen. Det er svært at finde men gør forsøget.

Tak, Susanne Kjær R
Anmeldt 17. maj 2015

Vi var på Julie's Place to gange på vores ugelange ferie i Nerja i februar 2015. Begge gange fik vi et væld af små lækre, veltillavede tapasretter, under god vejledning af værten. Han var også super charmerende og hyggelig og spredte humør i den lille restaurant. Hans søde kone var i køkkenet og havde fuldstændig styr på alt med maden. Dér kan vi anbefale andre at spise, og vi kommer helt sikkert igen!

Tak, Henrik S
Anmeldt 1. april 2015

Vi startede med en fantastisk mojito. Og så fik vi bestilt alt for meget mad. Desværre bar flere af retterne præg af, at det var varmet op. F.eks. var de hjemmelavede falaffel noget hård i skorpen. Øv, vi kunne ikke få en kop kaffe efter maden. Denne restaurant besøger du, hvis du vil underholdes.

Tak, Karin S
Anmeldt 25. marts 2015

Fantastisk sted, især for Vegetarer. De har dog også gode kød retter - og maden er lækre tapas menuer, som bare smager himmelsk! Kan virkelig anbefales. Betjeningen er også en oplevelse for sig. Garanterer, at alle går ud fra besøget med et smil på læben - og dejligt mætte - med muligheder for ganske særlige smagsoplevelser - og måskeen lille dans fra kok og tjener. ;-) Da alt laves fra buden, beregn dog god tid til besøget. De laver forøvrigt også en fantastisk Mujito, og dejlig Sangria. Tak til Julie og hendes mand - det var en meget særlig og dejlig oplevelse - og 100 % sikret tilbagevenden herfra! :-)

Tak, sinegf

Rejsende, der kiggede på Julies & Valeri's, kiggede også på

Nerja, Costa del Sol

Har du været i Julies & Valeri's? Fortæl om dine oplevelser!