“Super lækker mad og helt suveræn service. ”
Anmeldelse af Don Chisciotte

Don Chisciotte
nr. 11 af 451 Restauranter i Nerja
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 3. august 2018 fra mobile enheder

Må være en af Nerja’s bedste italienske restauranter!
Vi opdagede restauranten ved et tilfælde ( den ligger lidt gemt væk bag en Japansk restaurant) og besluttede hurtigt efter et kig på TripAdvisor at det var stedet for vores aftensmad! Og anmeldelserne lyver bestemt ikke,superlækker mad og suveræn service af den søde tjener fra Milano.
Oveni den perfekte mad og service var de særdeles rundhåndet med spiritusen i vores Mojito,kan kun anbefales!

Tak, dali2610

Anmeldt 3. august 2018 fra mobile enheder

Skøn restaurant, hvor du får rigtig veltillavet ægte italiensk mad, når det er bedst.
Dejlig dessert der absolut er lavet på stedet, ingen halvfabrikata her.
Skøn serverings kvinde der gerne dele viden om Italien og giver god service.

Kokken kommer gerne ud og hilser på gæsterne.

Tak, AWH1972
Anmeldt 9. juni 2017

Så besøgte vi endnu engang denne dejlige italienske restauraNT i NERJA.
Som tidligere besøg hos Don Chisciotte,blev vi igen glædelig overrasket med dejlige nye retter på menukortet.
Super lækkert som altid og til meget rimelige priser.
Derudover en særdeles venlig betjening af personalet.

Tak, Pia Fjelsted E
Anmeldt 22. april 2017 fra mobile enheder

Vi fejrede min kones fødselsdag, men følte at vi skulle skynde os at spise færdig, tjeneren gik hjem, køkkenet lukkede ned og de gik lidt frem og tilbage, kiggede konstant, lidt øv.
Maden er til 4 stjerner, men helheden ikke

1  Tak, Tony H
Anmeldt 22. august 2016

Super god italiensk restaurant med rigitg god mad for enhver smag. Servicen var både personlig og professionel. Mængden af mad var helt tilpas.

Tak, Hanne og Per's f

Rejsende, der kiggede på Don Chisciotte, kiggede også på

Nerja, Costa del Sol

Har du været i Don Chisciotte? Fortæl om dine oplevelser!