“Fantastiks mad og service”
Anmeldelse af Don Chisciotte

Don Chisciotte
nr. 17 af 400 Restauranter i Nerja
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 22. august 2016

Super god italiensk restaurant med rigitg god mad for enhver smag. Servicen var både personlig og professionel. Mængden af mad var helt tilpas.

Tak, Hanne og Per's f
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Don Chisciotte
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 22. august 2016

Der var desværre ikke bord udenfor, men fik da et bord indenfor lige ved et åbent vindue. Fik en vitello tonnato hvor kalvekødet desværre var til den tørre side. Dog var tunsaucen rigtig lækker. til hovedret fik vi Ravioli del chef. Smagte godt, men selve pastaen var en anelse tyk. Høflig betjening men deler ikke helt de andres anmeldelsers entusiasme.

Tak, Anne N
Anmeldt 27. marts 2016

Nerja´s bedste italienske restaurant.
Italiensk gourmet restaurant når det er bedst.
Ejeren som er italiener står selv i køkkenet og laver de mest skønne hjemmelavede retter.
Det er virkelig " value for money"Helt sikkert et sted man kommer tilbage til.
Vi kan kun give Don Chisciotte vores bedste anbefaling.
Pia & Claus

Tak, stefaneli2016
Anmeldt 28. februar 2016

Det virker lidt paradoksalt at opsøge en italiensk restaurant i Sydspanien, men vi gjorde dette på anbefaling, og det var virkelig et godt råd. Det var uden for sæsonen (februar), men der var åbent en almindelig onsdag aften, og vi havde derfor restauranten for os selv den første time. Derfor var betjeningen naturligvis tip-top. Måltidet var glimrende; vi valgte krabbesalat og roastbeef som forret, og som hovedret valgte vi to forskellige pastaretter, begge meget veltillavede og velsmagende. Vi kan anbefale et besøg på Don Chisciotte.

Tak, Roald K
Anmeldt 7. april 2015

Don Chisciotte er udentvivl en restaurant, som ikke blot kreere fantastiske måltider, men også har deres betjening helt i top. Den lille lokale, som rummer maksimalt 15-20 gæster, gør at der bliver sat ekstra fokus på den enkelte gæsts middag. Kokken deltager ikke blot i madlavningen, men kommer aktivt selv ud og modtage ris og ros. Restauranten byder udover, dine betalte retter på små lækre mellemretter, som renser og stimulere dine smagsløg, så du for mest muligt smag ud af de enkelte ingredienser. Sidst kommer det unævnlige, nemlig den absurd lave pris for en tre retters menu, men en flaske vin for 450-600kr, alt afhængigt, af din lyst til vin.
Min dybeste anbefaling til alle, som ønsker en hyggelig, velsmagende, fantastisk og helt igennem uforglemmelig oplevelse.

2  Tak, Joakim M

Rejsende, der kiggede på Don Chisciotte, kiggede også på

Nerja, Costa del Sol
Nerja, Costa del Sol

Har du været i Don Chisciotte? Fortæl om dine oplevelser!