“Besøg i fantastisk italiensk gourmet restaurant i Nerja”
Anmeldelse af Don Chisciotte

Bidrager på niveau 3
16 anmeldelser
8 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
“Besøg i fantastisk italiensk gourmet restaurant i Nerja”
Anmeldt 27. marts 2016

Nerja´s bedste italienske restaurant.
Italiensk gourmet restaurant når det er bedst.
Ejeren som er italiener står selv i køkkenet og laver de mest skønne hjemmelavede retter.
Det er virkelig " value for money"Helt sikkert et sted man kommer tilbage til.
Vi kan kun give Don Chisciotte vores bedste anbefaling.
Pia & Claus

29 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 13 nyttige stemmer
“Udmærket italiensk restaurant”
Anmeldt 28. februar 2016

Det virker lidt paradoksalt at opsøge en italiensk restaurant i Sydspanien, men vi gjorde dette på anbefaling, og det var virkelig et godt råd. Det var uden for sæsonen (februar), men der var åbent en almindelig onsdag aften, og vi havde derfor restauranten for os selv den første time. Derfor var betjeningen naturligvis tip-top. Måltidet var glimrende; vi valgte krabbesalat og roastbeef som forret, og som hovedret valgte vi to forskellige pastaretter, begge meget veltillavede og velsmagende. Vi kan anbefale et besøg på Don Chisciotte.

Besøgte stedet Februar 2016
Tak, Roald K
1 anmeldelse
common_n_restaurant_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“Topklasse og en helt igennem fantastisk oplevelse!”
Anmeldt 7. april 2015

Don Chisciotte er udentvivl en restaurant, som ikke blot kreere fantastiske måltider, men også har deres betjening helt i top. Den lille lokale, som rummer maksimalt 15-20 gæster, gør at der bliver sat ekstra fokus på den enkelte gæsts middag. Kokken deltager ikke blot i madlavningen, men kommer aktivt selv ud og modtage ris og ros. Restauranten byder udover, dine betalte retter på små lækre mellemretter, som renser og stimulere dine smagsløg, så du for mest muligt smag ud af de enkelte ingredienser. Sidst kommer det unævnlige, nemlig den absurd lave pris for en tre retters menu, men en flaske vin for 450-600kr, alt afhængigt, af din lyst til vin.
Min dybeste anbefaling til alle, som ønsker en hyggelig, velsmagende, fantastisk og helt igennem uforglemmelig oplevelse.

• Besøgte stedet April 2015
2 Tak, Joakim M

Rejsende, der kiggede på Don Chisciotte, kiggede også på

Nerja, Costa del Sol

Har du været i Don Chisciotte? Fortæl om dine oplevelser!