“God oplevelse”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 7. april 2018 fra mobile enheder

Vi bestilte en vitello tonnato til deling, lækker og passende til 2, herefter en græskar risotto og en bygotto med serano, begge retter til 100% perfektion, virkelig gode og intense smage, der kan klart anbefales. Der var iøvrigt både en lille starter og en frisker mellem retterne, inkl en pose frisk varm brød. Vinen i rette temperatur.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Tony H

Anmeldt 27. august 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med fin betjening og rigtig god mad
Vi fik bl.a. Dejlig hjemmelavet ravioli og risotto med svampe
Fine store portioner
Og god tiramisu
Et besøg værd

Dato for besøg: august 2017
Tak, P3099BQmariab
Anmeldt 16. juli 2016 fra mobile enheder

God mad i hyggelig restaurant, meget venligt personale som dog var lidt ustrukturerede, men alt i alt godt. Vi delte en forret der var tynde skiver oksekød med tunsauce, til hovedret fik vi en pasta ret med kylling og rejer og fyldt kylling omviklet med serrano skinke, dejligt mad, hertil en flaske sepa 21 og til at starte på fik vi et glas hvidvin og en flaske vand, ialt 75,60 euro

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Tony H
Anmeldt 13. juli 2016 fra mobile enheder

Vi bestilte to forretter som vi delte mellem tre. Det var Vitello Tonnato ( kold kalvekød med tunsauce) og Carpaccio. Det var superlækkert sammen med deres hjemmebagte focaccia brød. Mellem forret og dessert fik vi en ganerenser i form af en lille citronsorbet. Til hovedret fik min mand fisk og vores datter bestilte canneloni og jeg selv fik spædlam. Det smagte fantastisk. Eneste minus var at der på denne dag i højsæson kun var to tjenere til at servicere hele restauranten. Det gav noget ventetid.

Dato for besøg: juli 2016
2  Tak, Katja K
Anmeldt 18. juni 2015

Det var første gange at vi besøgte Dal Toscano i nye lokaler, vi har været mange gange og spise på den gamle adresse. Det hele startede med at vores bord havde en fugleklat som bare blev vasket af den hvide dug. Vi startede med at få en lille appetizer fra huset som var god, derefter kom den antipasta vi havde bestilt, den var lille og kedlig, det der smagte bedst var det der ikke var hjemmelavet. Vi kunne se at de andre borde nu fik en granité, som vi dog ikke fik. Det var ved at blive mørkt og der blev tændt fyrfadslys på bordene men vi fik ingen. Nu kom vores paste, min mand havde bestilt pasta med kylling og rejer som smagte af fiskevand og jeg havde bestilt en cannellini der ikke havde nogen smag, ingen salt, peber eller andre krydderier. Der var ingen struktur i serveringen, borde blev ikke tomt og når næste ret kom var der ikke plads. Der findes for mange italienske restauranter til at man skal spise her igen.

Dato for besøg: juni 2015
    • Stemning
Tak, Hanne280

Rejsende, der kiggede på Dal Toscano, kiggede også på

Nerja, Costa del Sol
Nerja, Costa del Sol

Har du været i Dal Toscano? Fortæl om dine oplevelser!