“Måske det bedste måltid vi har fået i Spanien!”
Anmeldelse af Bakus

Bakus
nr. 8 af 400 Restauranter i Nerja
Køkkener: Europæisk, Fusion
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 7. marts 2017

Rigtig hyggelig intim lille restaurant. Man føler sig virkelig godt tilpas og tjenerne er utrolig søde og opmærksomme. Vi endte alle 4 med at bestille en 3 retters menu for knap 13 euro.
Nu er det ikke fordi jeg ønsker priserne skal sættes op men......! No comprendo
Vi kommer helt sikkert til at spise på Bistro Michel mange gange fremover!

Tak, Kim J
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Bakus
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 15. august 2016

Vi besøgte restauranten 2 gange på den uge vi var i Spanien.
Og begge gange blev vi forkælet med fantastisk tilberedt og præsenterbare måltider, virkelig en fryd for øjnene og ganen.
Betjeningen var imødekommende og venlig og de gjorde alt for at få os til at føle os hjemme.
Særligt kan fremhæves Concha som var utrolig smilende og professionel ..

Tak, Erik A
Anmeldt 24. juli 2016 fra mobile enheder

Valgte at spise med familien på Bakus efter at have kigget på 7-8 andre steder i Nerja by...og restauranten lever fuldt op til sin høje placering på Tripadvisor! Der er først og fremmest masser af kvalitet og æstetik i selve maden; vi fik alle forretter (gedeost, gorgonzola og carpaccio) og hovedretter (fisk) tilberedt af lækre, friske råvarer og anrettet delikat. Portionerne var store - så vi havde ikke plads til dessert....
Atmosfæren er afslappende og uformel - tjenerne er tilstede (nærværende og smilende) - og maden blev serveret uden kommentering
Den samlede pris (inkl. 1fl. hvidvin, vand, sodavand, kaffe og cognac) blev 1250,- kr. Det er rigtig meget kvalitet for pengene...

4  Tak, Martin L
Anmeldt 3. april 2016

Dejlig gourmet restaurant og god betjening. Vi fik en lækker foret med kammuslinger og som hovedret en lækker steak. Vi kan varmt anbefale restauranten som vi har besøgt to gange.

Tak, stefaneli2016
Anmeldt 10. august 2013

Maden var super lækker og flot anrettet. Der var kræset for tallerkenerne. Pris var fornuftig og vi endte med at spise her et par gange i løbet af vores ferie.

Hvis du vil sidde ude er det en god ide at reservere.. Service (opmærksomhed) fra tjenerne kunne måske have været lidt bedre, men maden opvejede dette.

Kan kun anbefales.

Anders og Dina

• Stemning
Tak, Dina E

Rejsende, der kiggede på Bakus, kiggede også på

Nerja, Costa del Sol

Har du været i Bakus? Fortæl om dine oplevelser!