“Hyggelig i smukke omgivelser”
Anmeldelse af Kronox Cafe

Kronox Cafe
nr. 1 af 7 Kaffe og te i Nerja
Køkkener: Café
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid
Anmeldt 27. august 2018

På café Kronox sidder man med den smukkeste udsigt over Plaza Balcón de Europa og arkaderne med kig til vandet og bjergene.
Betjeningen er super effektiv og meget venlig. Der er en god stemning mellem tjenerne. Det er tydeligt, at mange af gæsterne er gengangere ligesom jeg, hvilket i sig selv borger for kvaliteten.
Er kommet der nu gennem sammenlagt et halvt år, og har slet ikke lyst til at gå andre steder hen.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Susanne S

Anmeldt 18. oktober 2017

God værdi for pengene, spidst frokost og aftensmad. Vores fastboende venner kommer der også tit, ude mærket betjening, som regel fuld af gæster. God mad til en fornuftig pris, god placering ved kirke og "balkonen" masser af liv og meget at sidde og se på

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, SteenChr
Anmeldt 3. marts 2017 fra mobile enheder

Vores stamcafe igennem de sidste 10 år, hvor vi har besøgt og boet i Nerja. Fantastisk betjening - dejlig aktivitet, hurtig afrydning og rengøring. Skøn beliggenhed lige ved kirken, hvor der altid er masser af liv. Absolut anbefalelsesværdig.

Dato for besøg: marts 2017
1  Tak, Michael N
Anmeldt 1. august 2016 fra mobile enheder

Vi spiste en stille og rolig frokost, som var ganske udemærket, uden på nogen måde at være prangende.

Som familie var der rigelig med valgmuligheder, inden for det kende cafesortiment.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 380danieln
Anmeldt 18. maj 2016 fra mobile enheder

Altid hurtig og professionel betjening. Utrolig dejlig cafe lige ved kirkens men den skønneste udsigt til torvet - hvor liver passerer forbi. Vores stamcafe i Nerja.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Michael N

Rejsende, der kiggede på Kronox Cafe, kiggede også på

Malaga, Costa del Sol

Har du været i Kronox Cafe? Fortæl om dine oplevelser!