“My favorite”

Køkkener: Fusion
Velegnet til: Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 8. september 2018

La Braseria de pacomari frekventerer jeg flere gange, når jeg er i Nerja.
Det er en familieejet restaurant, hvor alle gæster bliver modtaget med smil og varme.
Menuen er varieret og inspirerende.
Der bliver aldrig gået på kompromis med kvaliteten.
Betjeningen af gæsterne er i højsædet.
En delikat hors d’oeuvre serveres altid inden middagen.
Alle menuer arrangeres så smukt, at man nærmest præsenteres for et kunstværk.
Jeg kan på det varmeste anbefale La Brasería de pacomari.

Tak, liscolberg

Anmeldt 8. september 2018

Har efterhånden spist langt over 100 gange i La brasería pacomari. Her er en profesionel og samtidig familiær og hyggelig atmosfære. Maden er ikke kun elegant anrettet, men tilsvarende lækker.
Har man problemer med allergi, gør de alt, hvad der står i deres magt for at tilpasse din valgte ret til dine behov.
Det er næppe et tilfælde, at jeg gennem nu snart 7 år har mødt mange andre fra vidt forskellige lande, som kommer igen og igen. Også jeg bliver ved!

Tak, Susanne S
Anmeldt 8. september 2017 fra mobile enheder

Dejlig restaurant med super god mad og rigtig venligt personale. Jeg ville give 5 stjerner hvis hele forløbet ikke gik så utrolig hurtigt. Forretten blev serveret lige efter vi havde spist en lille gratis appetizer og hovedretten kom ikke engang 5 min efter forretten. Maden var utrolig lækker og personalet var rigtig søde, så det er mit eneste minus.

Tak, Tine E
Anmeldt 1. september 2017 fra mobile enheder

Pacomari har et fint sammensat menukort, med mange kombinations muligheder. Flere menuer i flere prisniveauer, med valg af forret, hovedret samt dessert. Portioner er passende, maden veltillavet. Der er en fint vinkort, undres dog over at husets vin kommer fra Chile. Der er travlt og man kan skulle gøre opmærksom på at man gerne vil bestille. Enkelte gik da de ventede for længe. Omgivelserne er fine. Kommer der gerne igen.

Tak, DortheP103
Anmeldt 24. juli 2017 fra mobile enheder

Den lille facade syner ikke af meget i byens gågade. Men lad dig ikke narre, her er pænt og en dejlig rolig atmosfære. Vi sad indenfor og fortrød ikke, dog frøs nogle af pigerne pga aircondition. Personalet er stille og rolige og gode til at forstå bestillingen. Maden kommer samtidig og ser rigtigt indbydende ud. Smagen er også i orden. De der fik bøffer syntes også stegningen var perfekt. Jeg fik fisk med fint tilbehør. Risene under fisken var jeg dog ikke vældig begejstret for. Tilbehøret til alle de forskellige fiskeretter er den samme, men der er mange gode ting på tallerkenen.

Tak, René N

Rejsende, der kiggede på La Braseria de Pacomari, kiggede også på

Nerja, Costa del Sol

Har du været i La Braseria de Pacomari? Fortæl om dine oplevelser!