“Skøn mad!”
Anmeldelse af Oliva

Oliva
nr. 27 af 453 Restauranter i Nerja
Velegnet til: Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Frokost, Levering, Reservationer

Vi fik tasting menu - den var lækker. Vi havde vores tre børn med og de tryllede dejlig mad frem til dem også, så de også var en del af oplevelsen. Så absolut et besøg værd!

1  Tak, Merete S

Anmeldt 9. oktober 2018 fra mobile enheder

Fantasisk restaurant, vi kom der uden bestilling, vi fik et bord, dejlig betjening, god mad til en billig pris
Maden smagte rigtig godt
Atmosfæren var fremragende
ANBEFALES ANBEFALES ANBEFALES

1  Tak, Basma S
Anmeldt 7. september 2017 fra mobile enheder

Altid fantastisk service og mad. Jeg er vild med deres små gratis anretninger mellem sine retter. Altid god hjælp til vin. Har besøgt restauranten op til flere gange nu, og har altid en fantastisk oplevelse. Dog er jeg rigtig ked af de har fjernet deres kammuslinger, de var så lækre. Jeg ser frem til næste besøg.

Tak, MetteEjler
Anmeldt 26. maj 2017 fra mobile enheder

Havde fornøjelsen af en middag på denne restuarant. Alt spillede, mad og betjening.
Dog meget få udendørs pladser

Tak, lyckqvist
Anmeldt 6. april 2017 fra mobile enheder

Smuk og velsmagende mad, behagelige omgivelser og god betjening!
Især tun-tatar (forret) kan anbefales, og en af fiske-hovedretterne, der ankommer i glasskål med røg i.
Og _yderst_ rimelige priser!

1  Tak, Alouise87

Rejsende, der kiggede på Oliva, kiggede også på

Nerja, Costa del Sol

Nerja, Costa del Sol

Har du været i Oliva? Fortæl om dine oplevelser!