“Rigtig god restaurant!”
Anmeldelse af Oliva

Oliva
nr. 6 af 400 Restauranter i Nerja
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 8. marts 2017

En af de bedste restauranter i Nerja!
Prisen er i den høje ende, sammenlignet med gennemsnittet i Nerja, men man får meget for pengene. Venligst personale, flotte anrettede tallerkener, pæne toiletter, rigtig god og centralt placeret og en rigtig god stemning. Jeg besøger gerne stedet hver gang jeg er i Nerja.

1  Tak, Tine E
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Oliva
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 3. marts 2017 fra mobile enheder

Dejlig mad og lækker vin. Et hyggeligt sted vi tidligere har besøgt, men denne gang blev lidt skuffet over tjenernes lidt manglende interesse og opmærksomhed. Når det er en Michelin restaurant - så skal der være fuld attention.

Tak, Michael N
Anmeldt 12. februar 2017 fra mobile enheder

Stedets atmosfære er fremragende. Betjeningen god og serviceminded. Maden er i særklasse god. De små mellemretter er i sig selv en oplevelse. Eneste udfordring er at kvalitet koster - men kvalitet får man.

2  Tak, Rikke F
Anmeldt 17. august 2016 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse og gode smags oplevelser, kan varmt anbefales, hyggelig og høflig betjening
Rolige omgivelser, men vær hurtig til at bestille bord..

1  Tak, ole bonde l
Anmeldt 1. juli 2016 fra mobile enheder

Dejlig, nytænkende og lækker mad. Små gratis appetizers, sødt personale, smuk indretning. Børnemenuer og god kaffe.

1  Tak, trine0302

Rejsende, der kiggede på Oliva, kiggede også på

Nerja, Costa del Sol

Har du været i Oliva? Fortæl om dine oplevelser!