“Råvaren i top”
Anmeldelse af Restaurante Sevillano

Restaurante Sevillano
nr. 146 af 403 Restauranter i Nerja
Køkkener: Spansk
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Familier med børn
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 15. august 2016 fra mobile enheder

Sen frokost på tagterrassen, her valgte vi en del starters. Rigtig gode råvarer og smagen i top.
Absolut pengene værd.

Tak, Hanne og Per's f
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Hygglig resturant med god mad og god service. Når du bestiller noget at drikke så kommer de med små tapas retter. Menu kortet er let at forstå Tapas eller hvis man bare vil have en hambugesa så kan det også anbefales. God vin og gode priser.

Tak, Søren L
Anmeldt 22. juli 2015 fra mobile enheder

Meget mad

Vi var 14 personer ved tre borde

Generet ringe kvalitet

På højde med et middelmådig dansk cafeteria

Skal man spise her så lad hver

Tak, Peterkroerhenriksen
Anmeldt 19. oktober 2012

Fik en fin behandlling og dejlig mad. Beliggende på den bedste plads i nerja. Fin stemning aften efter aften. Værten joaquim
Sørger for alle er glade i "casa alegra"

• Stemning
Tak, Lars A
Anmeldt 9. juli 2012 fra mobile enheder

Ligger midt i det mest turistede sted, så vi havde ingen forventninger til maden. Jeg fok grillet laks og min kone en pizza med tun. Min laks smagte ok, men havde fået alt for meget salt, hvilket gjorde det svært at spise det hele. Tilbehøret var bl.a. en bagt kartoffel med aioli, og den var perfekt lavet. Min kones pizza var ok. Vi sad lige midt i udblæsningen fra A/C hvilket gav træk. Burde have valgt et andet bord. Tjeneren tabte en kniv da hun bar brugt service tilbage. I stedet for at bukke sig efter den, eller komme tilbage efter den, valgte hun at sparke den henover stengulvet hele vejen til køkkenet :-)

• Stemning
Tak, andershal

Rejsende, der kiggede på Restaurante Sevillano, kiggede også på

Har du været i Restaurante Sevillano? Fortæl om dine oplevelser!