“Dejlig mad og fantastisk udsigt”
Anmeldelse af 34

nr. 18 af 400 Restauranter i Nerja
Køkkener: Europæisk
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Store grupper, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 27. september 2016

Super hyggelig ambiance. Dejlig mad. Super service. Bordbestilling nødvendig. Ellers prøv Tapasbaren.

Tak, Tina E
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for 34
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 26. august 2016

Vi blev først klar over at denne restaurant havde 1 Michelin stjerne da vi forlod stedet, og den levede de fuldstændig op til.
Samtlige retter var af fantastisk kvalitet og serveringen sad lige i skabet.
Vi kan varmt anbefale denne restaurant, også selvom prisen er i den høje ende, det var alle pengene værd.
Vi var kun kede af at vi ikke også prøvede en frokost tapas inden vi skulle hjem, men det må så blive næste gang.

Tak, Hanne og Per's f
Anmeldt 17. august 2016

Spiste her med min datter lørdag d. 13. august. havde bestilt bord på den nederste terrasse. Man kan med fordel bestille bord i god tid og så få et bord helt ude på kanten med udsigt direkte til vandet. Betjeningen var helt i top. Vi bestilte begge den 3 retters menu til 25 euro. Vi kunne frit vælge og var ikke nødt til at vælge ens, hvilket gjorde, at vi kunne få smagt lidt af hvert. Portionerne var mere end rigelige og vi kunne næsten ikke spise op. Alt i alt får man meget for pengene på denne restaurant.Ved at dele dine oplevelser hjælper du rejsende med at træffe bedre valg og planlægge deres drømmerejser. Tak!

1  Tak, egeskov_grier
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Vi er nu kommet i Nerja gennem ti år. Hver gang vi er her er det nu blevet en tradition at besøge restaurant 34. Ind til videre har den ikke svigtet - vi får det skønneste mad hver gang. Prøv især deres kammuslinger og friterede kæmperejer, de smager så fuglene synger.

3  Tak, Katja K
Anmeldt 7. september 2015

Absolut bedste valg af tapas i Nerja. Byens bedste platte med 6 forskellige veltilberedte tapasretter og. En gang oliven. Gode portioner, rigeligt til 2. God belligenhed og atmosfære.

Tak, Davs1964

Rejsende, der kiggede på 34, kiggede også på

Nerja, Costa del Sol

Har du været i 34? Fortæl om dine oplevelser!