“Et gæstfri sted.”

nr. 5 af 400 Restauranter i Nerja
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 1. marts 2017 fra mobile enheder

Har besøgt denne restaurant 2 gange på 8 dage.
Det er virkeligt en dejlig og hyggelig restaurant at besøge.
Vi fik noget rigtigt godt at spise begge gange.
Ejeren Reinar er selv et tjener og konen Steffani er kok er nogle hyggelig menesker, så har de en rigtig rigtig sød servitrice til at hjælpe dem med dagligdagen.
De skal alle tre have et stort skulderklap for deres rigtig god service, som de yder deres kunder.
Kan varmt anbefale, at aflægge dem et besøg, der er dansk menukort.

1  Tak, Ernst S
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for El Refugio
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 20. oktober 2016

Fin atmosfære, god mad, imødekommende personale. Værten var opmærksom og ved præsentation af regningen fik vi et lille glas afskedsdrink, hvilket ikke er så almindeligt på disse kanter.

2  Tak, Finn f
Anmeldt 5. august 2016

Dejlig mad, og charmerende gadested - dog lige mange mennekser nok, der går forbi, derfor kun 4 stjerner, men stor portioner, vi fik en forret, så vi kunne dårlig spise hovedretten op - så næste gang, deler vi forretten... ejerne en tysk mand, er meget smilende, og et super humør, stort grin, som diskret er opmærksom på sine gæster, man som gerne griner og tag en lille snak hvis man har lyst til det ... kan anbefales !!

2  Tak, sissalwh
Anmeldt 11. juli 2016 fra mobile enheder

Vi fandt restauranten ved et tilfælde. Vi blev budt velkommen af værten, som var kunne tale svensk, norsk, tysk, engelsk m.m. Han viste dagens ret, som han kom ind med fra køkkenet. Vi fik en stor 300g oksefilet, som var meget mør. Vores børn blev hilst på og lavet sjov med. Helt igennem en dejlig oplevelse for vores familie. Kan varmt anbefales.

2  Tak, Malene S
Anmeldt 15. juli 2015

Helt og aldeles gennemsnitlig aftens mad, måtte dog først vente på spise kortet i 10 minutter og derefter vente 25 minutter på maden, hvilket var en steak som skulle medium stegt, den var total gennemstegt, deres undskyldning var vi har travlt hvilket lyder mystik, så ville den jo være total rød istedet for, helt igennem dårlig betjening fra et meget stesset personale. :-( :-(

Tak, ditlevdelux

Rejsende, der kiggede på El Refugio, kiggede også på

Nerja, Costa del Sol

Har du været i El Refugio? Fortæl om dine oplevelser!