Åben i dag: 10.00 - 22.30
Super center

Fint center, lige uden for byen,men stadig tæt på alting. Næsten alle Brands er der, dog savner man... læs mere

Anmeldt d. 4. juni 2022
Kirstein74
Viby J, Danmark
fra mobile enheder
Fint center!

Godt indkøbscenter. Masser af kendte mærker og alt hvad man skal bruge, samt flere forskellige... læs mere

Anmeldt d. 22. februar 2020
camillanoergaard7
København, Danmark
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Fuengirola
fra 42,43 US$
Anmeldt d. 7. november 2018

Stort shoppe center med mange butikker, bla. Primark, Zara, hm mv. Stort område med diverse restauranter. Bus lige til døren. Åbent helt til kl. 22:00

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, Ann-Britt67
Anmeldt d. 20. juli 2018 fra mobile enheder

Her findes de fleste typer af butikker i forskellige prisklasser. Der er også flere fastfood restauranter. Et besøg værd på en overskyet dag.

Tak, Mobile219730
Anmeldt d. 6. juli 2018 fra mobile enheder

Stort shoppingcenter med mange forskellige butikker, og noget for en hver smag. På niveau 1 er der i den ene ende samlet forskellige spisesteder.

Tak, JensM74
Anmeldt d. 3. juli 2018 fra mobile enheder

Et stort indkøbscenter med alt hvad man kunne tænke sig cafe og mandepakering(Massager stole ) her var der penge at spare vi kom da der var sommerudsalg og her var ser penge at spare ikke det helt vilde men ca 10% af hvad tingene koster i Danmark
Oppe på tag var den en dejlig udsigt og en masse aktiviteter til børn
Trampoliner .spillemaskiner .segwahe bane .go cart bane .bar
Et stort fødevaremarke i bunden lidt alle Bilka bare billiger .

1  Tak, dortheo997
Anmeldt d. 27. maj 2018 fra mobile enheder

Centret er som så mange andre shoppingcentre. Det har stort set alt hvad man kunne få brug for, samt et enormt stort supermarked, Carrefour.
Helt sikkert et besøg værd hvis varmen bliver for meget - her er dejlig kølig aircon.

Dato for oplevelse: maj 2018
1  Tak, miab130