“Lækker smag af Kina”

Køkkener: Kinesisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Stort udvalg af meget lækker kinesisk mad - bringer minder fra Beijing frem. Der er masser af mad og det er frisk. Venligt personale - som forstår engelsk. Kan klart anbefales.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Fruxmand

Anmeldt 30. juni 2016 fra mobile enheder

Vi startede med en væltet cola udover bord, tøj og taske. (Ingen kompensation)
Får bestilt diverse drikkevarer uden isterninger = lunken (ikke lækker)
Maden var ok men ikke mere end det.
Ren cafeteria stemning og høj rungende lyd i restauranten, som gør det ulideligt at sidde derinde og få en hyggeaften ud af det.
Kan bestemt ikke anbefale dette sted....
Vi kom hurtigt ud af vagten!

Dato for besøg: juni 2016
Tak, casperf371
Anmeldt 29. maj 2014 fra mobile enheder

Vi besøgte restauranten en eftermiddag og blev mødt af en uoplagt pige som var ved at åbne porten. Maden var fin, frisk og stort udvalg. Personalet kunne godt bruge en lektion i at smile og være service mind. Giver maden 5 men pga det uoplagte personale giver jeg kun 3.

Tak, Aamirbas
Anmeldt 31. marts 2014

Sushi, meget frisk fisk, alt i kød, salater m.m. Frisk tilberedt. Desserter, is, Stort, lidt koldt lokale. God servering.
Meget for pengene.

Dato for besøg: marts 2014
1  Tak, BeritE192
Anmeldt 16. august 2013

Prisen er i den høje ende, når man er med børn. Børnepriser er nemlig kun for under 9 år. Det er dog det værd. Frisklavet mad og et stort udvalg. Ok sushi men noget kedelig. Godt udvalg i fisk. Vi endte med en regning på 72 Euro for 5 personer, heraf et til børnepris med vand til maden. Noget atmosfæreforladt og stort set ingen betjening (ligger i konceptet).
Jeg vil gerne komme igen.

Dato for besøg: august 2013
    • Stemning
1  Tak, HenrikML

Rejsende, der kiggede på Mr Wok, kiggede også på

Fuengirola, Costa del Sol

Fuengirola, Costa del Sol

Har du været i Mr Wok? Fortæl om dine oplevelser!