“Kejserens nye klæder på tapas torvet i fuengirola”
Anmeldelse af Casa Colon

Casa Colon
nr. 108 af 1.099 Restauranter i Fuengirola
Køkkener: Spansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer

Har tit siddet på en restaurant i nærheden og set folk stå i kør op til 2 timer
Så nu var der til at komme hertil så nu skal det prøves
Lad mig starte med at sige at maden Var upåklagelig men hovedretten var kold da de glemte st servere tilbehøret
Der var overbefolket af tjenere så det var ikke pga personalemangel men mangel på nærvær og faglighed
Da vi ankom mødte vi en arrogant tjener der luge skulle hilse på en kammerat inden han havde tid til os
Vi fik anvist et bord og satte os
Så kom en tjener og spurgte hvad vi skulle have. Vi svarede at et menukort ville være en god start
Vi bestilte og fik drikkevarer.
Hvert 30 sekund valsede en tjener forbi for at se om han kunne finde noget st lave
Men når de skulle bruges var de ser ikke
Hovedretten var lunken ved ankomst og blev helt kold inden tilbehøret dukkede op
Denne restaurant er kejserens nye klæder. Han har jo ikke noget tøj på sagde drengen.
Totalt snobberi, fatter simpelthen ikke de folk der bare SKAL på colon for det er ikke en ordentlig restaurant men totalt hypet.
Folk tør bare ikke sige det
Så jeg vælger at sidde og grine sf de snobber der står i kø for st komme herind

Dato for besøg: januar 2023
Tak, jensa723

Anmeldt 2. oktober 2022 fra mobile enheder

Fin frokost med tapas, men noget uhøflig betjening
Ligger på det hyggelige torv, som altid kan anbefales i det gode Vejr.

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, Jette H
Anmeldt 23. august 2022 fra mobile enheder

Vi var her Til frokost. Vi fik God betjening og lækkert mad. Vi bestilte to retter som
Vi delte og som kom løbende. Kan helt klart anbefales

Dato for besøg: august 2022
Tak, HelenaM1681
Anmeldt 14. august 2022 fra mobile enheder

Super god tapas restaurant, værd at vente på medens man får lidt vin i baren ! Super god og kompetent betjening !!!

Dato for besøg: august 2022
Tak, 451jesperk
Anmeldt 30. oktober 2021

En restsurant efter mit hjerte
Liv og glade dage masser af fisk.
Små dele retter
Frisk betjening
Dejlig vin og til fornuftige priser.
Kan varmt a anbefaler dette sted
Rejer crokketter alt vi smagte er lækkert
Har været der 3 gange

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, Martin A

Rejsende, der kiggede på Casa Colon, kiggede også på

Fuengirola, Costa del Sol

Har du været i Casa Colon? Fortæl om dine oplevelser!