“Mexicansk når det er bedst”
Anmeldelse af La Casita Mexicana

La Casita Mexicana
Få mad leveret
nr. 3 af 1.002 Restauranter i Fuengirola
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Super lækre mexicanske retter. Store portioner så maven bliver fyldt, veltilberedt mad. Meget venligt personale, kan kun anbefales.

Tak, 950hellem

Anmeldt 14. juni 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med en dejlig atmosfære og virkelig lækker mad til en meget fornuftig pris, vi kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Flyer63912095100
Anmeldt 31. maj 2021

Super lækkert mad! Mad med kærlighed Helt sikkert noget vi skal prøve igen !

Jeg fik grilled grønsager, da jeg er vegetar

Dato for besøg: maj 2021
Tak, nataliyaq
Anmeldt 31. maj 2021 fra mobile enheder

Fantastisk mad. Så søde og venlige. Meget imødekommende og gode vegetariske muligheder. Maden er lavet med kærlighed og god energi.

Dato for besøg: april 2021
Tak, ChrystinaK2
Anmeldt 17. april 2021 fra mobile enheder

Lækkert mad, til gode priser. Vi er personligt vilde med deres nachos.
Sødt personale, som altid gør noget ekstra for en god oplevelse.
Kan klart anbefales!

Dato for besøg: april 2021
Tak, 821sofien

Rejsende, der kiggede på La Casita Mexicana, kiggede også på

Fuengirola, Costa del Sol

Har du været i La Casita Mexicana? Fortæl om dine oplevelser!