“Var her for er år siden hvor”
Anmeldelse af Meson El Candil

Meson El Candil
nr. 121 af 1.085 Restauranter i Fuengirola
Køkkener: International
Velegnet til: Romantisk, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 29. januar 2020 fra mobile enheder

Var her for er år siden hvor vi fik god mad. Idag var vi her så igen, vi fik 3-retters. Forretten var lunken men ok, pil-pil rejerne var gode. Til hovedret fik vi entrecote og sole, bøfferne var tørre og fuldstændig gennemstegt trods vi havde sagt medium. Fisken var tør og ikke frisk. Til dessert var lovet hot chokolade sauce, den var kold. Så alt i alt var maden ikke ret god og prisen for dyr ift.

Tak, idan853

Anmeldt 13. april 2019 fra mobile enheder

20 personer der ønsker at spise på en mindre restaurant, kunne være en for stor mundfuld sine steder. Men ikke på Meson el Candil. Bare vi kunne være indforstået med en vis ensartethed i bestillingerne. Det var ikke noget problem. Forret og hovedret smagte fortrinligt og da desserten så blev en creme Catalan var ikke et øje tørt. Den var uforligneligt lækker.
Betjeningen i top.
Absolut et sted jeg vil besøge næste gang jeg kommer til Solkysten.

Dato for besøg: april 2019
Tak, solskin
Anmeldt 7. november 2018 fra mobile enheder

Vi var 4 personer, der spiste tirsdag aften. Vi fik henholdsvis salat med varm gedeost og spareribs. Begge dele bekom os vel. Hertil en god rødvin. Rigtig hyggeligt sted med en meget venlig betjening. Rimelige priser. Anbefalelsesværdigt.

Dato for besøg: november 2018
Tak, hanneogleo
Anmeldt 15. marts 2018

Flot restaurant med godt interiør. Rigtig god mad og flot anretning. God service og rimelige priser. Vi kom der flere gange og kommer gerne igen.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, JC9400
Anmeldt 11. oktober 2016

Hurtig betjening igen og kun smil fra personalet som taler Engelsk.
vi fik en 3 retters menu pilpil til forret spareribs til hovedret og hjemmelavet catalana

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, Robby P

Rejsende, der kiggede på Meson El Candil, kiggede også på

Fuengirola, Costa del Sol

Har du været i Meson El Candil? Fortæl om dine oplevelser!