Helt igennem skøn helaftensoplevelse

Vi valgte den fulde aftenoplevelse med 6 serveringer, 1 fuld vinmenu og 1 saftmenu. Vi fortrød ikke... læs mere

Anmeldt d. 5. juli 2020
marie_djurhuus3400
Danmark
En dejlig oplevelse

Anmeldt d. 22. juni 2020
J2641MZanned

Anmeldt d. 22. juni 2020

En lille perle i det syd vest jyske . Hyggeligt og autentisk med super god hjemmelavet mad. Hjemmelavet vin og øl som man indtager med vinmarker rundt om sig. Betjeningen var sød og naturlig og bar præg af, at de var stolte af det de lavede.
Er absolut et besøg værd. Husk at bestille bord.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, J2641MZanned
Anmeldt d. 22. februar 2020 fra mobile enheder

Økomam! Super hyggeligt, skøn mad, engagerede ejere. En oplevelse ud over det sædvanlige! Bestil bord

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, DITJ
Anmeldt d. 28. april 2019 fra mobile enheder

Min mand og jeg var på en mini ferie i Jylland og boede på restaurant kammerslusen. Vi fik anbefalet at besøge Vester Vedsted vingård. Det er vi slet ikke kede af!! En fantastisk oplevelse!! De brygger eget øl. Laver deres egen vin.
Vi bestilte bord til aftensmad og der blev virkelig kræset for gæsterne fra denne pragtfulde famileejet vingård. Alle der kommer på Ribe kanten skal undes sig selv et besøg!!! Det vil gå over i historien!!
Mad og vin og super venlige ejer er helt i top!!

Dato for oplevelse: april 2019
Tak, anneib_kb
Anmeldt d. 24. august 2018 fra mobile enheder

Fantastisk for vores vinklub, at vi kunne besøge en dansk vingård. Flot rundvisning og vi fik et godt indblik i, hvordan vinproducenter i Danmark, laver gode vine

Dato for oplevelse: august 2018
1  Tak, Agk2016
Anmeldt d. 1. november 2017

Var impulsivt en tur på VVvingård. Ligger i skønne omgivelser. Vi nød et glas rødvin og en skøn øl, altsammen egenproduktion. Meget venlig betjening. Skal forbi og smage lidt på maden også. Vi var der sidst i oktober, der må være skønt en sommerdag.
Kan varmt anbefales.

Dato for oplevelse: oktober 2017