“God mad under hyggelige kælderhvælvinger”
Anmeldelse af Porsborgs Gastro Bar

Porsborgs Gastro Bar
nr. 8 af 37 Restauranter i Ribe
Velegnet til: Særlige lejligheder, Romantisk
Beskrivelse: Ejendommen Porsborg blev bygget i 1582. Igennem historien har stedet bl.a huset: • Indkvartering af garnisonens og kaptajnløjtnant officerer. • Skiftende amtsforvaltere. • Landbosparekassen for Ribe og Omegn. • Vinstuen "Mikkelsens kælder". • Den lokale sparekassen samt Turistforeningen. I dag er kælderen indrettet som en hyggeligt, romantisk vinbar, med udendørsservering på torvet ved Ribe Domkirke.

Efter et par "billige" aftener, skulle der nydes lidt "ekstra". Vi blev ikke skuffet med Porsborg.
Hyggeligt kælderlokale med gamle hvælvinger, sød og rar tjener, og lækker mad. Vi fik "lille sms", samt nogle snacks. Diskret traditionel jazz topper stemningen. Dejlig aften i Ribe.

Dato for besøg: september 2020
Tak, arneoves

Anmeldt 18. august 2020 fra mobile enheder

Vi var 8 personer, der testede 10 retter til sensommerens menukort.
Fantastisk oplevelse.
Maden var helt i top og de ledsagende vine ligeså.
Ingen tvivl om, at det er Ribes bedste spisested.

Tak, Viking18
Anmeldt 12. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk mad! Det bedste vi har spist på vores ferie langs vestkysten. Med den lille menu fik vi rigeligt mad. Alle retter var virkelig gode. Det gik langsomt, men madens kvalitet betyder, at stedet selvfølgelig skal have 5 ud af 5 prikker. Virkelig godt!

Tak, finnifer7
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Super hyggelig restaurant med rigtig god betjening. Dejlig mad, kan helt klart anbefales. Især havkatten var sublim

Tak, tranemol
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte menuen med 1-4-6 plus 3 ekstra snacks som en slags forret. Alt var bare lækkert. Lækre råvarer, veltilberedte retter og en meget fin præsentation af maden og vinen.
Bestemt et sted vi vil komme tilbage til, næste gang vi er i Ribe.

Tak, charlottebremss

Rejsende, der kiggede på Porsborgs Gastro Bar, kiggede også på

Har du været i Porsborgs Gastro Bar? Fortæl om dine oplevelser!