129 US$
Travelocity136 US$
ZenHotels.com
eDreams129 US$
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Vi havde 2 overnatninger i Ribe byferie, og ærgrede os over vi ikke havde booket flere..

Rigtig fint område, godt og rummeligt hus..
Fin vikingelegeplads med trampoliner. Petanque bane og skak.

Det ligger i gåafstand til byen, som byder på hyggelige caféer, restauranter og handle muligheder.

Vi kommer meget gerne tilbage

Dato for ophold: august 2021
Tak, DayTrip07426786801
Anmeldt d. 2. januar 2021 fra mobile enheder

Et fantastisk flot sted, hvor man bliver imponeret over kvaliteten og standarden både i ferielejlighederne og udenoms arealerne.
Er sikker på, at der vil vi holde ferie. Perfekt beliggenhed med få minutters gang fra Ribe centrum. Desuden er kun nogle kilometer til landsdelens naturoplevelser og seværdigheder.
For ferielejligheden, den flotte standard og servicen gives 10 stjerner, mindre kan ikke gøre det.
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Dato for ophold: januar 2021
2  Tak, gertbruus
Anmeldt d. 21. december 2020 fra mobile enheder

Feriebyen er af høj standard. Meget velholdt over alt. Lejlighederne er funktionelle og vel indrettede. Tæt på Ribes gamle bydel. Servicepersonalet er yderst hjælpsomme og venlige. Eneste som ikkerbridenden fungerer optimalt er WIFI. Ofte lav dækning og mister forbindelsen.

Dato for ophold: december 2020
1  Tak, 621larsm
Anmeldt d. 6. december 2020

Lejlighederne er fint indrettede, godt udstyrede og med komfortable senge Lejligheder og område er eksemplarisk vedligeholdte og rengjorte. Stedet ligger i et roligt område omkring 10 min. gang fra Ribes gamle bydel. Servicen er god og ligeså parkeringforholdene. Skal man pege på et hår i suppen, er det båndbredden på stedets WI-Fi. I hvert fald i lejl. 26.

Dato for ophold: december 2020
1  Tak, Olsen55
Anmeldt d. 3. november 2020

Vi var på stedet 3 overnatninger og havde en dejlig og ren ferielejlighed. Beliggenheden er ideel - stille kvarter med få minutters gang fra bycentrum. Vi havde den store pakke med opredning og morgenmad, som man henter i receptionen. Det var ligeledes rigtigt fint!

Dato for ophold: oktober 2020
2  Tak, SteenJA