Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Vil du have de laveste hotelpriser? Du er kommet til det rette sted. Vi tjekker mere end 200 websteder for dig.

“Velfungerende ferielejlighed” 4 ud af 5 bobler
Anmeldelse af Ribe Byferie

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 2 websteder mere!
8 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Velfungerende ferielejlighed”
4 ud af 5 bobler Anmeldt 2 uger siden

Vi (4 par) besøgte Ribe Byferie hen over nytåret 2016/17. En god oplevelse. Vi boede i to store velholdte og veludstyrede ferielejligheder/huse med soveværelse til alle. Beliggenhed tæt på centrum af den gamle idylliske domkirkeby, Stedet ligger også som et godt udgangspunkt for bilture i Sønderjylland. - Man får meget for pengene!

• Overnattede December 2016, rejste med venner

Alene
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4 ud af 5 bobler
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (7)
Dato | Vurdering
29 anmeldelser
5 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 1 december 2016

Ribe By ferie er noget vi har brugt flere gange. Nemt og bekvemt. I vores ophold var der morgenmad lørdag og søndag, og aftenmad lørdag. Aftensmad, der kan du vælge mellem 3 forskellige steder. Dansk mad, italiensk og Thai. Vi har prøvet dem alle sammen, og der har ikke været noget at klage over. Hvis man kigger på nettet så er der i og omkring september, Vinfestival i selve Ribe by (køb et glas og få smagsprøver fra mange lande) og Dragefestival på Rømø. Rømø Strand, Lakolk, er spækket med tusindevis af drager. Ribe by er i sig selv så flot. Området omkring Domkirken er ny renoveret og flot.

Værelsestip: Man skal kigge efter hvilket bogstav lejlighederne har. Det er efter type hvor mange der kan sove i...
Vis flere værelsestip
  • Overnattede September 2016, rejste som et par
      Søvnkvalitet
      Renlighed
1 Tak, 37Blablabla
Herning, Denmark
7 anmeldelser
5 ud af 5 bobler Anmeldt 26 november 2016 fra mobile enheder

Super hyggeligt, tæt på centrum. Pyntet fint op til jul. Pænt og rent, parkerings plads som er aflåst om aftenen. Lys på alle broer mod syd. Var også en tur på mandø og se solnedgang, kan klart anbefales, husk kamera. Her kommer vi helt sikkert igen.

Overnattede November 2016, rejste som et par
Tak, Morten P
Århus, Danmark
11 anmeldelser
6 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 18 oktober 2016

Rigtig dejlig ferie bebyggelse, som er lavet med tanke for god kvalitet og design. Lejlighederne ligger skønt og tæt på byen og tæt på naturen. 5-10 minutters gang derfra så vi sort sol, som var en fantastisk oplevelse. Ribe by er en by med masser af kanaler og små broer, det har man ført med over i dette byggeri, godt tænkt. Husene er flotte og rummelige, og alt er rent og vedligeholdt.

• Overnattede Oktober 2016, rejste med familie
      Værdi
      Værelser
    • 4 ud af 5 bobler
Tak, Ullajorgensen
3 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 7 september 2016 fra mobile enheder

Har været på et weekendophold i Ribe. Vi valgte Ribe byferie. Dejlig lejlighed med god plads, hvor man kan nyde det. Ved receptionen er der ophold for børn. Der er også sauna og Spa hvor man kan skrive sig op. 50 Kr for en time. Der er 5 min gåafstand til domkirken og gågaden.

Overnattede September 2016, rejste som et par
Tak, Jan K
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Ribe
0.4 km væk
Cabinn Esbjerg Hotel
Nr. 12 af 15 i Esbjerg
3.0 ud af 5 bobler 111 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Ribe Byferie? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Ribe Byferie

Ejendom: Ribe Byferie
Adresse: Damvej 34, Ribe, Esbjerg 6760, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Esbjerg > Ribe
Faciliteter:
Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Spa Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 6 hoteller i Ribe
Prisklasse (pr. overnatning): 802 kr.-1.137 kr.
Hotelklasse:4 stjerner — Ribe Byferie 4*
Antal værelser: 94
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Booking.com, Priceline og Expedia, så du med ro i sindet kan reservere på Ribe Byferie. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?