“Dejlige lejligheder til rimelige priser”
Anmeldelse af Ribe Byferie

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 9 websites mere!
Ribe Byferie
Vurderet som nr. 1 ud af 6 hoteller i Ribe
Anmeldt 13. juni 2016

Vi havde en fantastisk oplevelse ved besøget i Ribe med overnatning i Ribe Byferie, der er rigtig dejlige lejligheder, med alt hvad man skal bruge ved opholdet. Personalet er fantastisk søde, venlige og hjælpsomme, og altid med et stort smil på læben.Helt igennem en super oplevelser, og kan kun anbefales til andre.

• Overnattede: Juni 2016, rejste med venner
Tak, Arne K
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Ribe Byferie
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 8. maj 2016 fra mobile enheder

Boede 4 nætter i en dejlig lejlighed. Gode senge, pænt og rent. Skøn altan. Stor legeplads, der dog godt kan give lidt støj...
Ribe Byferie ligger i perfekt gå afstand til Centrum og Domkirken. Kommer gerne igen ☺

Overnattede: Maj 2016, rejste med familie
Tak, Tina T
Anmeldt 27. februar 2016

Ribe byferie
Har vi besøgt flere gange.
Vi får en dejlig lejlighed hvor der er alt det tilbehør man har brug for
- mikroovn.
Omgivelsen er særdeles pragtfuld og personalet er meget venlige
Så er der 10 minnuter gang til Ribe domkirke og byen er rigtig hyggelig
Kan kun anbefales.

• Overnattede: Februar 2016, rejste som par
1  Tak, Leon S
Anmeldt 15. februar 2016

Vi blev godt modtaget. Fik kuvert med materialer og rabatkort til flere oplevelser i Ribe.
Lejligheden var rigtig flot og velindrettet - og så var der varme på her i vinteren også på gulvet i bag og entre. Køkkenet var godt udstyret. Møbler gode og sengene sov man godt i. Bilen stod godt i gård der var aflukket om natten.
En stor fordel er at byen ligger mindre en 5 min gang fra Ribe Byferie.

• Overnattede: Februar 2016, rejste som par
2  Tak, Jesper B
Anmeldt 14. februar 2016

Vi var en gruppe på fire, som har haft et fint ophold i hyggelige små huse. To ting trækker dog vores vurdering ned: vores hus havde en underlig lugt, som vi bemærkede straks vi åbnede døren og mine tasker har nu, et døgn efter hjemkomst, stadig lidt den lugt. Og modtagelsen i receptionen var ikke hjælpsom og imødekommende, øv, klar mulighed for forbedring. Udtjekning gik fint. Men husene var lune og godt udstyret.

• Overnattede: Februar 2016, rejste med venner
Tak, Emjoergensen
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Ribe
0.6 km væk
228 anmeldelser
0.8 km væk
Bed & Breakfast PostGaarden
Vis priser

Har du været i Ribe Byferie? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Ribe Byferie

Adresse: Damvej 34, Ribe, Esbjerg 6760, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Sydjylland > Esbjerg > Ribe
Faciliteter:
Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Spa Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 6 hoteller i Ribe
Prisområde: 854 kr.-1.496 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Ribe Byferie 4*
Antal værelser: 94
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia, Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Ribe Byferie. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?