“Helt igennem dårlig oplevelse ”
Anmeldelse af Pinocchio

Pinocchio
nr. 8 af 38 Restauranter i Ribe
Køkkener: Italiensk
Anmeldt 4. juli 2020 fra mobile enheder

Vi skulle være vendt om allerede, da vi så, hvor tæt borde og stole stod. Det var tydeligt, at der tænkes mere på penge og antal kunder end på sikkerhed og coronasituationen. :-(
Desværre blev vi og ikke engang maden var det værd.
Begge vores omeletter var brændt kraftigt på og vi måtte opgive at spise op. Selvom vi gjorde tjenerne opmærksomme på det, var der INGEN kompensation på hverken den uspiselige mad eller fx. vores drikkevarer. Vi måtte betale fuld pris og gå skuffede og sultne derfra.
Vi vil klart opfordre til, man spiser et andet sted.

Tak, marie_djurhuus3400

Anmeldt 29. juni 2020

Overdammen er et overlækkert sted at slappe af, god mad under skyggefulde parasoller med udsigt til hele verdenen, som slentrer forbi.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Anders K
Anmeldt 12. juni 2020 fra mobile enheder

Frisk og lækker mad til gode priser. God, hurtig og venlig betjening. Kan klart anbefales hvis det skal være nemt, billigt og bekvemt. Anbefaling herfra.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, KurtBuhl
Anmeldt 13. februar 2020

God og skøn atmosfære og rigtig godt mad vi fik. Alle pizzaer var super sprøde og med fint indhold. Der var god betjening.

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, Lasse S
Anmeldt 18. november 2019

Et godt sted på hovedgaden i Ribe, med et godt menukort som man forventer det i et pizzeria i provinsen. Fik selv en glimrende pizza samt bruschetta; begge dele var glimrende, til rimelige priser, og det hele blev serveret med et smil.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Mogens J

Rejsende, der kiggede på Pinocchio, kiggede også på

Har du været i Pinocchio? Fortæl om dine oplevelser!