“Hyggelig lille restaurant med god mad”
Anmeldelse af Pinocchio

Pinocchio
nr. 6 af 35 Restauranter i Ribe
Køkkener: Italiensk
Anmeldt 6. september 2017

Lige midt i gågaden er der mulighed for at sidde udenfor, når vejret tillader det eller indenfor i det der engang var en Kosmorama biograf.

Klassisk "pizzaria-mad" og gode pizzaer.

Meget venlig betjening og værten (af kurdisk oprindelse men perfekt dansktalende) er meget opmærksom overfor gæsterne.

Jeg fik en rigtig god pizza. Jeg kunne godt have undværet det store drys ruccola der var kommet ovenpå en ellers rigtig pizza.

Jeg fik et glas udmærket husets hvidvin dertil.

Tak, Viking18
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 31. august 2017

Til frokost spiste vi på Pinocchio. Vi fik omeletter og de var både varme, nytillavede og velsmagende. Der var champignon og skinke. Vi sad udenfor og kunne følge med i menneskeflokken der bevægede sig på gågaden. Ribe er en smuk og dejlig by. Maden her var god og billig under 200 kr med sodavand. Sødt personale.

Tak, Berit Lind H
Anmeldt 4. august 2017

Et ok spisested, med ok pizzaer. Det er ikke den store italienske kogekunst, men det er velsmagende. Fik en Hawai til 73 kr. hvilket var udemærket. Dog bruger de en meget billig, hvilket tydelig kan smages. Hvis jeg gik længere ned af gaden, ville jeg kunne få samme pizza til 55 kr. Dog indbyder restauranten mere til at sidde ned, end andre pizzariaer i Ribe gør. Høflig betjening. Der kunne godt have været mere brus i deres Cola.

Tak, Moeller67
Anmeldt 29. juli 2017 fra mobile enheder

Spiste Pitza rigelig og Nanna fik pitza Jesper Fårekylling hun kunne ikke spise alt så hun fik resten med hjem i bakke flot.der var hyggeligt og super betjening. I gamle dage var der kosmorama (bio). I bygningen. Det havde været lidt sjovt hvis de havde haft nogle billeder fra dengang på væggene.

Tak, ingerlisl
Anmeldt 29. juli 2017 fra mobile enheder

En fantastisk dag i Ribe er ved at være ovre og en Virkelig dejlig middag fik vi hos pizzaria Pinocchio .vi ventede længe men det var det hele værd.

Tak, Kent Hvidbjerg K

Rejsende, der kiggede på Pinocchio, kiggede også på

Har du været i Pinocchio? Fortæl om dine oplevelser!