“frokost i den lille hyggelige cafe”
Anmeldelse af Café Rÿpen/Bobbers

Café Rÿpen/Bobbers
nr. 10 af 35 Restauranter i Ribe
Køkkener: Spansk
Anmeldt 30. april 2017

Spiste frokost her. positivt besøg i et lille hyggeligt lokale. Man sidder tæt, men på en god måde. Frokostkortet rummer de muligheder en familie på 4 har brug for, og de 4 retter vi fik var vellavede og blev serveret pænt og hurtigt. Prisniveauet er passende

Tak, FamilienHolst

Anmeldt 11. april 2017 fra mobile enheder

Som altid hyggeligt, og maden er bare god. Vi fik brunch, hvor der var ændret lidt på indholdet, så vi fik chiagrød og æg med spinat - virkelig rart at møde nyheder på brunchtallerkenerne, der ellers har tendens til at ligne hinanden alle steder.
Dejlig afslappet atmosfære og super sød betjening.

Tak, Kirstensandahl
Anmeldt 27. januar 2017

God og velsmagende kyllingesalat og fiskefrikadeller. Hyggelig cafe og god atmosfære. Hurtig og venlig servering.

Tak, Soren Hedeby S
Anmeldt 13. september 2016

Jeg var inden ejerskiftet en fast kunde hos Rypen, men nu finder jeg betjeningen uprofessionel og jeg mangler følelsen af at være velkommen.

Desuden har jeg haft en episode hvor en dyppelse pludselig fik en meget kraftig løgsmag.. det ville blive undersøgt med producenten - smagen er dog stadig den samme med kraftig løgsmag. Den var en del af en af mine favorit retter hos Rypen, så det er super ærgerligt at retten ødelægges..

Beliggenheden og lokalet er skønt og meget hyggeligt.

Tak, Lykke T
Anmeldt 23. august 2016

Rypen har flere gange leveret mad til vores fester. Maden er utrolig lækker og frisk, fik også mange roser fra vores gæster.

Tak, Lotte S

Rejsende, der kiggede på Café Rÿpen/Bobbers, kiggede også på

Har du været i Café Rÿpen/Bobbers? Fortæl om dine oplevelser!